ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید اپلیکیشن تصدیق هویت مایکروسافت به زودی منتشر می شود

مایکروسافت تصمیم دارد اپلیکیشن تصدیق هویت خود (Authenticator) را به روز رسانی کرده و آن را برای پلتفرم های اندروید و iOS آماده کند. در این میان گفته می شود که ظاهر اپ مورد اشاره تغییر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

مایکروسافت تصمیم دارد اپلیکیشن تصدیق هویت خود (Authenticator) را به روز رسانی کرده و آن را برای پلتفرم های اندروید و iOS آماده کند. در این میان گفته می شود که ظاهر اپ مورد اشاره تغییر یافته و ویژگی های تازه ای به آن افزوده خواهد شد.

مایکروسافت البته مدت هاست که اصالت سنجی دو مرحله ای را در Authenticator خود برای اندروید ارائه می دهد. شرکت ساکن ردموند قرار است در ۲۵ مرداد ماه -۱۵ آگوست- نسخه جدید اپ مورد اشاره را در اختیار کاربران پلتفرم های مختلف قرار دهد.

با استفاده از این اپلیکیشن، اگر حساب کاربری مایکروسافت (برای مثال در Outlook یا Hotmail) دارید، می توانید تایید نهایی را توسط موبایل خود دریافت کنید. برای این کار کافیست تا صرفا کلید تایید (approve) در نوتیفیکیشنی که برایتان ارسال شده را لمس کنید و سپس با استفاده از تاچ آی دی، اثر انگشت خود را به موبایل بدهید. این تایید در قالب نوتیفیکیشن برای اپل واچ نیز ارائه می شود.

لازم به ذکر است که نسخه جدید Authenticator، اپ های مشابهی که مایکروسافت تا کنون برای کاربران عادی و سازمانی توسعه داده بود را به شکل یکجا در اختیار افراد خواهد گذاشت. به همین شکل، کاربران هم می توانند به حساب کاربری مایکروسافت خود و هم داریکتوری آژور دسترسی ساده و ایمن تری داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    اپدیت بعدی ویندوز10 کیه ؟؟،??

    • | ۵ مرداد ۱۳۹۵

      حدود ۱ هفته دیگه ۲ آگوست

مطالب پیشنهادی