ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین نسخه بتای اپ گوگل جزئیاتی در مورد Google Assistant فاش می کند

با نزدیک شدن به موعد انتشار آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی نوقا، گوگل اخیرا بسیاری از اپلیکیشن های اختصاصی خود را بروزرسانی کرده است. این موضوع شامل اپلیکیشن اصلی گوگل هم می شود که قبلا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

با نزدیک شدن به موعد انتشار آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی نوقا، گوگل اخیرا بسیاری از اپلیکیشن های اختصاصی خود را بروزرسانی کرده است. این موضوع شامل اپلیکیشن اصلی گوگل هم می شود که قبلا با عنوان "Search" از آن یاد می شد.

اپلیکیشن جستجوی گوگل شامل یک لانچر، دستیار هوشمند Now، فرمان های صوتی و قابلیت Now on Tap می شود. مطابق نتایج بدست آمده از موشکافی جدیدترین نسخه بتای این اپ توسط وبسایت اندروید پلیس، به نظر می رسد که امکان به کارگیری Google Assistant در آینده به قابلیت های اپلیکیشن جستجوی گوگل اضافه خواهد شد.

گوگل فرمان های صوتی را به یکی از اجزای بنیادین اپلیکیشن های Maps و Android Auto تبدیل کرده، و به دنبال راهی است که بتواند به غیر از کلیدواژه Ok Google، سه گزینه دیگر را هم برای فعالسازی فرمان های صوتی در اختیار کاربران قرار دهد. این سه گزینه احتمالا Google Maps، Android Auto و استفاده از هر دو به طور همزمان خواهند بود.

صرفا جهت اطلاع، Assistant قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد تا از آن در خصوص مسائل مختلف، پشت سر هم سوال پرسیده و پاسخ خود را دریافت کنند. گفتنی است که دستیار هوشمند الکسای آمازون و سیری در اپل، رقبای اصلی این قابلیت جدید گوگل به شمار می آیند. همچنین پیش بینی شده که گوگل از این قابلیت در Google Home و اپلیکیشن پیام رسان Allo نیز بهره بگیرد.

مضاف بر تغییراتی که گفتیم، تیم اندروید پلیس با موشکافی آخرین فایل APK اپلیکیشن گوگل (نسخه 6.2.27 بتا) از تغییراتی در صفحه Preferences و اضافه شدن یک خط جدید برای Google Assistant در صفحه تنظیمات اپلیکیشن خبر داده اند. فایل APK مذکور را می توانید همین حالا از طریق این لینک دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی