ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان ایجاد وقفه حین ثبت ویدئو در نسخه جدید اپلیکیشن دوربین گوگل

گوگل اخیراً تغییرات جالبی را در برنامه Camera اعمال کرده. این تغییرات در نسخه 4.1 اپلیکیشن فوق دیده می شود که همراه با آخرین نسخه پیش نمایش اندروید 7.0 نوقا عرضه شده. البته اگر از وجود ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

گوگل اخیراً تغییرات جالبی را در برنامه Camera اعمال کرده. این تغییرات در نسخه 4.1 اپلیکیشن فوق دیده می شود که همراه با آخرین نسخه پیش نمایش اندروید 7.0 نوقا عرضه شده. البته اگر از وجود این ویژگی ها باخبر نباشید، شاید هیچگاه متوجه حضور آنها نشوید. به هر حال بهتر است تعدادی از آنها را مرور کنیم.

شاید مفیدترین ویژگی اضافه شده به این برنامه، امکان ایجاد وقفه در حین فیلمبرداری است. این قابلیت برای افرادی مفید به نظر می رسد که قصد دارند سکانس های مختلفی را فیلمبرداری کرده و سپس به ویرایش آنها بپردازند. با امکان ایجاد وقفه و ثبت نشدن بخش های اضافه، زمان مورد نیاز برای ویرایش نهایی ویدئو بسیار کاهش خواهد یافت.

قابلیت دیگر مخصوص دوستداران ثبت سلفی اضافه شده. برای استفاده از این ویژگی جدید، می توان با انجام ژست حرکتی twist (چرخاندن موبایل در راستای محور عمودی در دست) دوربین جلویی را فعال نمود. این ویژگی قبلاً در دیوایس های سری Moto X برای باز کردن اپلیکیشن دوربین وجود داشت.

البته واقعیت این است که افراد زیادی به سلفی گرفتن علاقه ای ندارند، و بسیاری از افراد برای ثبت سلفی و فعال کردن دوربین جلوی موبایلشان ترجیح می دهند به راحتی دکمه تعبیه شده بر روی صفحه را لمس کنند.

لازم به ذکر است در حال حاضر فایل APK مربوط به نسخه 4.1 اپلیکیشن Google Camera تنها روی دیوایس هایی کار می کند که اندروید 7.0 بر رویشان نصب شده باشد، اما از آنجا که به زودی نسخه نهایی این سیستم عامل برای بیشتر کاربران منتشر می شود، انتظار می رود اَپ فوق نیز به زودی در دسترس همگان قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی