ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری که هر سه آیفون بعدی اپل را در کنار هم به نمایش می کشد

در ابتدای این هفته، «اوان بلس» خبر داد که اپل امسال دست به معرفی سه آیفون نخواهد زد و تلفن هوشمند مورد اشاره با دو نمونه به دست کاربر خواهد رسید. با این حال، امروز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

در ابتدای این هفته، «اوان بلس» خبر داد که اپل امسال دست به معرفی سه آیفون نخواهد زد و تلفن هوشمند مورد اشاره با دو نمونه به دست کاربر خواهد رسید. با این حال، امروز تصویر دیگری منتشر شده که سه مدل آیفون ۷ را در کنار یکدیگر به نمایش می کشد.

موبایل اول از سمت چپ، همان نمونه استاندارد آیفون ۷ خواهد بود که نمایشگری ۴.۷ اینچی دارد، موبایلی که در میانه قرار گرفته، نمونه پلاس از آیفون ۷ است و در نهایت موبایلی که در سمت راست تصویر دیده می شود، با نام «آیفون ۷ پرو» شناخته خواهد شد. دو موبایل بزرگتر دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی هستند.

با نگاهی به تصویر فوق، می توان به راحتی مشاهده کرد که نمونه پرو، دو تفاوت عمده با دو موبایل دیگری که در کنارش قرار گرفته‌اند دارد. تفاوت اول در دوربین است که از یک ماژول دوربین دوگانه در نسخه پرو استفاده شده و تفاوت بعدی، به افزوده شدن درگاه «اتصال هوشمند» در پایین آن مربوط می شود؛ نوعی درگاه که برای اتصال به لوازم جانبی مورد استفاده قرار می گیرد و اینک در آیپد پرو حضور دارد.

No-3.5mm-earphone-jack

اما در تصویری دیگر، بخش پایین آیفون ۷ هم به نمایش کشیده می شود و می توان دید که خبری از درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست و در عوض، یک اسپیکر دیگر به این تلفن هوشمند افزوده شده.

2016-07-26_11-05-12

نکته اینجاست که کاربران استقبالی چندان ویژه از موبایل کنونی اپل موسوم به آیفون 6s نداشته اند و امسال رشد فروش آیفون های اپل برای اولین بار متوقف شد.

حال با نگاهی به همین تصاویر، می توان دید که آیفون بعدی این شرکت هم با چندان هیجانی همراه نیست. در نتیجه، منطقی به نظر می رسد اگر اپل دست به توسعه و فروش موبایلی تحت عنوان «پرو» بزند و بر فروش بیشتر آن تمرکز کند. چرا که همین محصول، به احتمال زیاد برگ برنده شرکت مورد بحث در زمانه ای است که علاقه و هیجان مربوط به موبایل ها، رفته رفته کمتر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمرضا طهرانی
    محمرضا طهرانی | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    چرا تو هیچکدوم از این لو رفتن آیفونا جلوی دستگاهو نشون نمیدن؟

  • امید اعرابی
    امید اعرابی | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    طراحی دوربینش فقط فرق کرده به نسبت قبلیها
    در کل خیلی زشت شده دوربینش

  • نویدی
    نویدی | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    با این طرح انقلابی رجیستری! امیدوارم حد اقل با وقفه یک ساله وارد ایران هم بشه..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی