ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدیدی از موبایل آتی بلک بری با نام نئون فاش شد

از زمانی که بلک بری بازار اسمارت فون را از دست داد، روز به روز کوچک تر شده و جایگاه و اعتبارش در بازار جهانی نیز تقلیل یافت. اما نکته جالب این است که کمپانی مورد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

از زمانی که بلک بری بازار اسمارت فون را از دست داد، روز به روز کوچک تر شده و جایگاه و اعتبارش در بازار جهانی نیز تقلیل یافت. اما نکته جالب این است که کمپانی مورد بحث هیچگاه ناامید نمی شود. آنها با معرفی مدل PRIV در سال گذشته بالاخره به سیستم عامل اندروید روی آورده و پس از آن، دیگر موبایل های خود را نیز بر اساس همین پلتفرم عرضه می کنند.

در همین راستا، عکس هایی منتشر شده که جدیدترین محصول بلک بری با کد DTEK50 و نام Neon را با جزئیات بیشتر به تصویر می کشد. همان طور که می بینیم، «نئون» به اسمارت فون های سنتی موجود در بازار شباهت زیادی دارد.

این تصاویر دیوایسی شکیل و باریک را نشان می دهند که به جز صفحه نمایش 5.2 اینچی تمام اچ دی و بلندگوی مکالمه، هیچ قسمت اضافه ای در پنل جلو ندارد. ضمن اینکه می بینیم دیگر خبری از کیبورد کشویی (مانند آنچه در PRIV دیدیم) نیست.

در مورد مشخصات سخت افزاری این موبایل، خبرها حاکی از تجهیز آن به چیپست اسنپدراگون 617 و 3 گیگابایت رَم هستند. حافظه داخلی این اسمارت فون 16 گیگابایت بوده و قابل افزایش است. در پشت دستگاه دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و در جلوی آن نیز دوربینی با کیفیت 8 مگاپیکسل دیده می شود. ضمن اینکه تغذیه سخت افزار Neon را باتری 2610 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد.

با توجه به موارد گفته شده ظاهراً این موبایل از قیمت متوسط یا پایینی برخوردار خواهد بود. اسنپدراگون 617 در بین چیپست های قدرتمند موجود چندان حرفی برای گفتن ندارد، و باتری نسبتاً ضعیف آن نیز انتظار کاربران حرفه ای را برآورده نخواهد کرد.

کارشناسان معتقدند محصول میان رده جدید بلک بری برای حفظ جایگاه آنها در بازار بسیار سودمند خواهد بود، زیرا موبایل PRIV از نظر قیمتی در رده بسیار بالایی قرار داشت و در نتیجه بسیاری از کاربران توان خرید آن را نداشتند، ضمن اینکه هیچ دیوایسی نمی تواند چندین سال متوالی در بازار توجه خریداران را به خود جلب نماید.

در مورد ویژگی های نرم افزاری Neon ظاهراً اندروید 6.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب شده و نرم افزارهای سفارشی بلک بری همچون BBM و نرم افزار امنیتی DTEK در کنار اپلیکیشن های ایمیل و تقویم اختصاصی نیز همراه آن خواهند بود.

البته هنوز مشخص نیست این دستگاه در نهایت با نام Neon عرضه شود یا خیر، اما بعید است موبایل فوق فقط با کد DTEK50 و بدون نام اختصاصی معرفی گردد.

در ادامه تصاویر جدید این اسمارت فون را می بینید:

device-dtek50_0

 

DTEK50_Angle1_onWhite_rev

DTEK50_Angle3_onWhite_rev

DTEK50_Front_rev

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سجاد سحری
    سجاد سحری | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا شبیه گوشی های آلکاته

  • masoudking
    masoudking | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    قیافه نداره متاسفانه

  • Rivekan
    Rivekan | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    ?❤

مطالب پیشنهادی