ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با گلکسی S8 دل به دریای واقعیت مجازی خواهد زد

منابع چینی خبر می دهند که سامسونگ توسعه گلکسی S8 را آغاز کرده و تصمیم دارد آن را پیش از کنگره جهانی موبایل در فوریه ۲۰۱۷ معرفی کند. اما نکته جالب، نام رمز گلکسی S8 در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

منابع چینی خبر می دهند که سامسونگ توسعه گلکسی S8 را آغاز کرده و تصمیم دارد آن را پیش از کنگره جهانی موبایل در فوریه ۲۰۱۷ معرفی کند. اما نکته جالب، نام رمز گلکسی S8 در سامسونگ است. این موبایل تحت عنوان «پروژه Dream» در حال ساخته شدن است و به نظر می رسد که شرکت کره ای تصمیم گرفته تا آن را به نمایشگر 4K مجهز کند.

اگر به خاطر داشته باشید گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود از پلتفرم Daydream رونمایی به عمل آورد و حالا، گمانه زنی می شود که سامسونگ به همین دلیل نام پروژه را Dream انتخاب کرده و می خواهد پشتیبانی از پلتفرم گوگل را به آن اضافه کند.

سامسونگ مدتی پیش یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K را به نمایش کشید و اذعان نمود که در حال آماده سازی چنین پنل هایی برای واقعیت مجازی است. سامسونگ همچنین از نمایشگری با تکنولوژی «Bio Blue» پرده برداشت. نوعی تکنولوژی که رنگ آبی کمتری از پنل های کنونی سامسونگ تولید کرده و در واقع تصاویر را به صورت گرم تری به نمایش می کشد.

مشخص نیست که آیا سامسونگ در گلکسی اس ۸، می خواهد از تکنولوژی Bio Blue و یا نمایشگر ۵.۵ اینچ 4K که دو ماه پیش به نمایش کشید استفاده کند یا خیر. اما در هر صورت این شرکت نشان داده که سخت مشغول توسعه پنل هایی مناسب برای تکنولوژی واقعیت مجازی است و بی راه نیست اگر تصور کنیم که در گلکسی S8، از صفحه نمایشی با رزولوشن 4K استفاده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی گلکسی
    علی گلکسی | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    یه خبری چیزی در باره الا الّدیگ

  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    دیجیاتو خبر داری علاالدین چه وضعیه؟ یه پوششی یه خبری اصن عین خیالتون نیست

    • Amir
      Amir | ۵ مرداد ۱۳۹۵

      قضیه چیه؟

مطالب پیشنهادی