ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیانوژن بار دیگر تعهد خود به سیستم عامل اختصاصی اش را یادآور شد

چندی پیش در خبرها خواندید که سیانوژن شرایط خوبی ندارد و تصمیم گرفته 20 درصد از نیروهای انسانی اش را تعدیل نماید. این خبر متاسفانه رنگ واقعیت به خود گرفت اما همزمان شایعات دیگر منتشر شد که نشان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

چندی پیش در خبرها خواندید که سیانوژن شرایط خوبی ندارد و تصمیم گرفته 20 درصد از نیروهای انسانی اش را تعدیل نماید. این خبر متاسفانه رنگ واقعیت به خود گرفت اما همزمان شایعات دیگر منتشر شد که نشان می دادند چون اغلب نیروهای اخراجی در تیم CyanogenMod حضور دارند، ممکن است این شرکت تصمیم گرفته باشد تمرکز خود را از سیستم عامل برداشته و روی اپلیکیشن ها معطوف نماید.

با این حال، هم Kirt McMaster مدیر عامل این کمپانی و هم Steve Kondik بنیانگذار CyanogenMod تصریح کرده اند که به سیستم عامل خود متعهد هستند. McMaster با اشاره به شایعات اخیر، در صفحه توئیتر خود اظهار نمود: «سیانوژن قصد چرخش به اپلیکیشن ها را ندارد. ما یک شرکت فعال در زمینه سیستم عامل هستیم و ماموریت مان هم ایجاد محصولات باز مبتنی بر اندروید است».

Kondik هم جوابیه خود به این شایعات را از طریق وبسایت رسمی شرکت متبوعش به سمع و نظر مخاطبان رساند و به همین خاطر دیگر با آن محدودیت 140 کاراکتری برای این منظور روبرو نبود. او به خطراتی اشاره نمود که در زمان راه اندازی استارتاپ کارآفرینان را تهدید می کند و اینطور به نظر می آمد که قصد توجیه اخراج های اخیر را داشته است و می خواهد از این اقدام به عنوان تلاشی برای به حرکت درآوردن کشتی به گل نشسته سیانوژن یاد کند.

با این همه، Kondik مدعی شد که CyanogenMod سیستم عاملی کاربردی است و او نیز به خاطر استقبال خوب کاربران از آن به خود می بالد. وی تصریح نمود که این شرکت قصد تمرکز کردن روی اپلیکیشن ها را ندارد و CyanogenMod نیز قرار نیست به این زودی ها حذف گردد و در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در این باره منتشر می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا عالیه ...

  • hector_k2
    hector_k2 | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    من روی G2 نصب کردم واقعا عالیه !!! سبک ، سریع ، مصرف باطری فوق العاده !! هر شب هم یه پچ به روزرسانی میده !! کسایی که نصب کردن میدونن چیه !!!

مطالب پیشنهادی