ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و تلاش بی وقفه اش برای رفع مشکل خالی شدن باتری در سرفس پرو ۳

کاربران در ماه مه گزارش داده بودند که تبلت های سرفس پرو ۳ مایکروسافت با مشکل مدیریت نامناسب باتری مواجه شده اند. این در حالیست که به تازگی برخی ادعا دارند حتی زمانی که باتری سرفس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کاربران در ماه مه گزارش داده بودند که تبلت های سرفس پرو ۳ مایکروسافت با مشکل مدیریت نامناسب باتری مواجه شده اند. این در حالیست که به تازگی برخی ادعا دارند حتی زمانی که باتری سرفس پرو ۳ به شکل کامل شارژ می شود، باز هم نهایتاً تا یک ساعت می توان از دستگاه استفاده کرد و پس از آن، به علت اتمام باتری دستگاه قابل استفاده نیست.

هنوز مشخص نشده که علت اصلی این اتفاق چیست اما بیشتر کاربرانی که با چنین مشکلی مواجه گشته و آن را گزارش داده اند، از سرفس هایی استفاده می کنند که باتری آنها را شرکتی به نام «SIMPLO» توسعه داده.

مایکروسافت در سرفس پرو ۳، از باتری ساخته شده توسط شرکت های SIMPLO و LG بهره گرفته و حالا به نظر می رسد که مشکل، بیشتر به همان باتری های ارائه شده از سوی SIMPLO بر می گردد.

در این بین شرکت ساکن ردموند، اعلام نموده که از مشکل آگاه است. سخنگوی مایکروسافت هم این بیانیه را در اختیار وب سایت ورج قرار داده:

«آگاه هستیم که برخی کاربران، مشکلی را در خصوص باتری سرفس پرو ۳ گزارش می کنند که ظرفیت آن با سرعتی بیشتر از حد انتظار خالی می شود. رفع آن، جزء اولویت های ویژه تیم ماست و در حال تحقیق برای یافتن ریشه مشکلات هستیم. اگر شما هم با چنین مشکلی رو به رو شده اید، لطفاً با بخش پشتیبانی از مشتریان مایکروسافت تماس حاصل فرمایید.»

ورج می نویسد «البته مایکروسافت می گوید که کاربران به بخش پشتیبانی اش مراجعه کنند، اما در انجمن مرتبط به پشتیبانی از مشتریان مایکروسافت، موضوعی در رابطه با همین مشکل ایجاد شده و ۲۴ صفحه هم جلو رفته، اما هنوز خود مایکروسافت در آن پاسخی را ارسال نکرده.»

در این بین باید افزود که سرفس پرو ۳، در سال ۲۰۱۴ عرضه شده و حتی کاربرانی که می توانند با مایکروسافت تماس حاصل کنند نیز اکنون دستگاه هایی در دست دارند که مدت گارانتی آنها به پایان رسیده و برای تعمیر آن، باید هزینه ای چند صد دلاری پرداخت شود. حال وضعیت کشورهایی که مایکروسافت در آنها نمایندگی ندارد هم البته مشخص است و باز هم کاربر مجبور خواهد بود با هزینه شخصی اش، باتری سرفس پرو ۳ را تعویض کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی