ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خالق جلوه های ویژه گیم آو ترونز از نحوه ایجاد صحنه های به یادماندنی اش می گوید

این روزها بسیاری از ایرانی ها در منازل خود، سریالی هیجان انگیز به نام Game of Thrones یا «بازی تاج و تخت» را دنبال می کنند و اگر هم موفق به تماشای جدیدترین فصل آن ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

این روزها بسیاری از ایرانی ها در منازل خود، سریالی هیجان انگیز به نام Game of Thrones یا «بازی تاج و تخت» را دنبال می کنند و اگر هم موفق به تماشای جدیدترین فصل آن نشده باشند، از طریق دوستان و آشنایان خود ماجرا را دنبال میکنند.

فصل اول گیم آو ترونز در آوریل سال 2011 منتشر شد و فصل ششم آن نیز در ژوئن امسال به اتمام رسید و حالا قرار است که تا اواسط سال آینده میلادی، فصل هفتم آن در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

اگر این سریال را دنبال می کنید حتما این سوال برایتان پیش آمده که افکت های ویژه به تصویر کشیده شده در قسمت آخر فصل ششم چطور ایجاد شده اند؟ در پاسخ به همین سوال، Rising Sun Pictures شرکت خالق این جلوه های ویژه، مطلبی را منتشر کرده تا از ترفندهای خود برای به تصویر کشیدن صحنه نابودی سرزمین های پادشاه بگوید.

این شرکت که البته تا قبل از سیزن 6 با سازندگان گیم آو ترونز همکاری نداشته، باید برای خلق صحنه ها، کلیه لوکیشن ها را که در منطقه ای به نام Dubrovnik در کرواسی فیلم برداری شده اند، به صورت دیجیتالی بازسازی می کرد.

Richard Thwaites یکی از خالقان افکت های ویژه این قسمت می گوید: بخش اعظمی از کاری که در وهله نخست باید انجام می دادیم، تهیه نمای واید از شهر و همچنین نماهای داخلی و بیرونی از بنای Sept (که در Fort Manoel واقع در شهر Gżira قرار دارد) بود.

جمعیت انبوه پیروان شخصیتی به نام اسپارو اعظم که در این صحنه ها دیده می شوند نیز حاصل افکت های ایجاد شده توسط این شرکت است و همه آنها به صورت دیجیتالی باز آفرینی شده اند.

Rising Sun Pictures البته در مطالب قبلی اش هم گفته بود که چطور صحنه از هم دریده شدن بدن اسپارو اعظم و آتش هایی که درونش شعله می کشند را خلق کرده بود. Thwaites در این باره گفته بود: این پروسه ای تماما دیجیتالی بود. اسپارو هم عضله داشت، هم پوست، استخوان و اندام های داخلی که البته همگی شان تنها در چند فریم بازسازی شدند.

هوبرت ماستون سرپرست تیم هم در این باره گفت: آتش به صورت لایه لایه به داخل بدن وی نفوذ کرد. در این صحنه ها حتما دیده اید که چطور پوست اسپارو از هم باز می شود و استخوان هایش در هم می شکنند. البته این صحنه ها بسیار مخوف بودند اما هیجان قسمت آخر گیم آو ترون را به طرزی وحشتناک زیاد کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    چرا تبلیغ سریال هایی رو می کنید که هنوز دوبله درستی نشدن و از اون مهمتر صحنه ها نامناسبشون حذف یا اصلاح نشده.

    • Hossein_Rashnoo
      Hossein_Rashnoo | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

      فقط لاگین کردم که جواب تورو بدم

    • Hossein_Rashnoo
      Hossein_Rashnoo | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

      فقط لاگین کردم که جواب تورو بدم
      خیلی املی بخدا، به تو ربطی نداره که کی چه سریالی نگاه میکنه. تو ناراحتی نبین!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی