ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

وانت آریسان 2 میلیون گران شد؛ جدول قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

ایران خودرو این روزها با شرایط فروش ویژه و قیمت گذاری های اخیرش خبرساز شده است، پس از اعلام طرح پیش فروش ویژه پژو 206 تیپ 2 با پیش پرداخت تنها 11 یا 13 میلیون ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

ایران خودرو این روزها با شرایط فروش ویژه و قیمت گذاری های اخیرش خبرساز شده است، پس از اعلام طرح پیش فروش ویژه پژو 206 تیپ 2 با پیش پرداخت تنها 11 یا 13 میلیون تومان، پیش فروش ویژه رانا و رسمی شدن ماجرای تولید پژو 207 سدان اتوماتیک، در روزهای اخیر خبر رسید که ایران خودرو ضمن حفظ قیمت پژو 206 تیپ 5 و سمند، نسبت به حذف برخی امکانات این خودروها اقدام کرده است، اما در نهایت این خبر از سوی نمایندگان فروش ایران خودرو کذب محض اعلام شد.

به هر حال امروز جدول قیمت جدید محصولات ایران خودرو و آپشن های هریک از خودروها اعلام شده است که در آشفته بازار فعلی می تواند مفید فایده باشد.

گفتنی است که ایران خودرو و سایپا چندی پیش مجوز افزایش قیمت محصولات خود را از شورای رقابت دریافت کردند و افزایش قیمت خودروها در راستای همین مجوز اعلام شده است.

IKCO PRICE

وانت آریسان علیرغم این افزایش قیمت در بازار خودرو چندان محبوبی نیست و علیرغم جذابیت ظاهری، به دلیل استفاده از موتور و گیربکس به روز رسانی شده پیکان (ROA) و برخی اشکالات کیفی، رضایت اغلب خریداران را تامین نکرده است.

جالب است بدانید که ایران خودرو مشخصات فنی وانت آریسان با موتور 1.7 لیتری را بدین شرح اعلام کرده است؛ حداکثر قدرت 86 اسب بخار، حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر، وزن خالص 1240 کیلوگرم (حدود 200 کیلوگرم سنگین تر از پیکان وانت) و شتاب صفر تا صد در حالت بنزین سوز، 12.7 ثانیه که البته حدود 5 الی 6 ثانیه از رقم تست شده در شرایط واقعی کمتر است.

علیرغم این مسائل، افزایش قیمت 2 میلیونی احتمالا باعث خوشحالی مالکین قدیمی و یاس خریداران بعدی خواهد شد که ناچارند ورژن به روز رسانی شده وانت پیکان را با قیمت قابل توجه 27 میلیونی خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مجید
    مجید | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    جمع کنن این ماشین آشغالو!
    یک ماه پیش توی سایت راهور (پلیس) دو تا خبر منتشر شده بود راجع به یک دونه وانت آریسان که نزدیک سمنان پلوسش میشکنه و وانت باکش به زمین کشیده میشه و آتیش میگیره. ظاهرا عقب ماشین مسقف بوده و دو تا بچه توش بودن که زنده زنده سوختن. اونم مدل ۹۴! یعنی ماشین صفر!
    مقصر هم نقص فنی خودروساز مشخص شده! خیلی سخته که دو تا بچه ات جلو چشت زنده زنده بسوزن اونم تا ماشین صفر!
    خدا ازشون نگذره
    http://rahvar120.ir/?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=2558&newsview=2803

  • Marco Hetfield
    Marco Hetfield | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    همینجوری با قدرت بدین تا پراید کوپتر و سمند ناو بر راهی نمونده?????

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    گشتاور ۱۴۰؟؟؟؟؟ اینکه از یه سرعت گیرم نمیتونه رد شه!...خیلی کن قدرته

مطالب پیشنهادی