ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوام باتری متفاوت در Moto Z
تکنولوژی

موتورولا می گوید تمایلی به عرضه ماهانه آپدیت های امنیتی اندروید ندارد

کمپانی موتورولا به تازگی سخنانی درباره وضعیت دریافت به روزرسانی های جدید برای موبایل های Moto G4 و Moto Z به میان آورده و گفته که ارائه مداوم آپدیت های امنیتی اندروید، کاری «دشوار» است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

کمپانی موتورولا به تازگی سخنانی درباره وضعیت دریافت به روزرسانی های جدید برای موبایل های Moto G4 و Moto Z به میان آورده و گفته که ارائه مداوم آپدیت های امنیتی اندروید، کاری «دشوار» است و تصمیم ندارد تا آنها را به دست خریداران برساند.

این خبر برای اولین بار توسط وب سایت ArsTechnica و بعد از پرسش سوالی درباره وضعیت دریافت به روزرسانی های Moto Z از سوی موتورولا، اعلام شد و بعد از آن، خبرگزاری مورد اشاره در نقد خود از موبایل Moto Z، تصمیم اتخاذ شده از طرف موتورولا را «غیرقابل قبول» خواند.

پس از این ماجرا، موتورولا افزود که اسمارت فون های Moto Z و Moto Z Force آپدیت های «بولتن امنیتی اندروید» را مدتی بعد از عرضه به بازار دریافت خواهند کرد که پچ های اضافی را نیز شامل می شود. اما این بیانیه هم به صورت دقیق تاریخ انتشار این به روزرسانی ها را مشخص نمی کرد و ArsTechnica یکبار دیگر از موتورولا خواست تا توضیحات دقیق تری ارائه دهد و نتیجه نهایی، چنین بیانیه ای بود:

موتورولا درک می کند که به روز نگه داشتن موبایل ها با آخرین پچ های امنیتی اندروید، امری مهم برای مشتریان تلقی می شود. ما تلاش می کنیم تا این به روزرسانی ها را با بیشترین سرعت ممکن منتشر کنیم. با این حال، به دلیل حجم زیاد تست ها و تاییدهای این به روزرسانی ها که باید پیش از انتشارشان صورت گیرد، عرضه مداوم آپدیت های امنیتی برای تمام دیوایس ها به صورت ماهانه کاری دشوار است. معمولاً موثرتر خواهد بود اگر تا آپدیت های امنیتی را به شکل یک باندل در بیاوریم و به صورت یکجا، مثلا در قالب ارتقای سیستم عامل عرضه کنیم.

بنابراین، خیال افرادی که نسبت به خرید Moto Z Droid Edition و Moto G4 تمایل دارند، می تواند از عرضه بولتن های امنیتی اندروید راحت باشد، هرچند که تضمینی در ارائه سریع و ماهانه آنها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ح.کامکار
    ح.کامکار | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    نکسوس بگیرید

  • THEBEST
    THEBEST | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    سامسونگ اپدیت میده ماهانه

مطالب پیشنهادی