ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ی کوچک و ارزانتر از پرچمدار جدید ZTE با نام Axon 7 Mini در راه است

بر اساس تصاویری که اخیراً منتشر شده، به نظر می رسد ZTE در حال آماده سازی یک نسخه ی Mini و ارزان قیمت تر از پرچمدار خود یعنی Axon 7 باشد و قصد دارد این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

بر اساس تصاویری که اخیراً منتشر شده، به نظر می رسد ZTE در حال آماده سازی یک نسخه ی Mini و ارزان قیمت تر از پرچمدار خود یعنی Axon 7 باشد و قصد دارد این تلفن هوشمند تازه را، با نام ZTE Axon Mini به بازار عرضه نماید.

بر اساس این تصاویر می توان گفت عمده ترین تفاوت نسخه ی مینی با پرچمدار اخیر به اندازه ی نمایشگر و چیپست دستگاه باز می گردد. Axon 7 Mini به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز خواهد بود و سازنده چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 617 را برای آن در نظر گرفته که بین تلفن های هوشمند اقتصادی مرسوم است.

محصول جدید ZTE همچنین از 3 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت حافظه ی داخلی برخوردار است و از دیگر مشخصات آن می توان به باتری با ظرفیت 2705 میلی آمپر ساعت و دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه اشاره کرد.

نکته ی قابل توجه در محصول تازه این است که با وجود ابعاد کوچکتر و قیمت ارزانتر، Axon 7 Mini به حسگر اثر انگشت در پشت بدنه مجهز خواهد بود. سازنده همچنین اندروید مارشملو را برای دستگاه در نظر گرفته که البته رابط کاربری خود را روی آن قرار خواهد داد.

در نهایت از شما دعوت می کنیم ظاهر نسخه ی مینی از پرچمدار ZTE را در تصاویری که از این محصول منتشر شده مشاهده نمایید.

ZTE-Axon-7-Mini-Leak-768x450

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی