ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پاییز امسال علاوه بر آیفون 7 از اپل واچ 2 نیز رونمایی خواهد کرد [شایعه]

نشریه DigiTimes در تایوان گزارش می دهد که تولید کنندگان قطعه، ساخت بخش های مختلف از دومین نسل اپل واچ را آغاز کرده اند و بر همین اساس، می توان گفت که این محصول در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

نشریه DigiTimes در تایوان گزارش می دهد که تولید کنندگان قطعه، ساخت بخش های مختلف از دومین نسل اپل واچ را آغاز کرده اند و بر همین اساس، می توان گفت که این محصول در ماه سپتامبر یا اکتبر میلادی (بازه ای برابر با شهریور تا آبان) به بازار عرضه خواهد شد.

البته باید بدانید که گفته می شود اپل با توجه به کاهش فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی، محتاطانه عمل کرده و قصد دارد نسبت به سال گذشته، تعداد کمتری از اپل واچ جدید را به تولید برساند.

البته نکته ی عجیب اینکه ماه گذشته همین منبع اعلام کرده بود میزان سفارش های انجام گرفته برای تولید نسل دوم اپل واچ بیشتر از پیشبینی ها بوده و انتظار می رود شرکت سازنده در هر ماه 2 میلیون از این محصول را به فروش برساند.

بر همین اساس لازم است اشاره کنیم که به نظر می رسد DigiTimes دقت لازم را در انتشار اخبار خود ندارد و بهتر است با اندکی تردید به گفته های این نشریه گوش فرا دهیم.

هرچند اپل واچ در زمان عرضه در ماه آوریل سال گذشته جار و جنجال زیادی در بازار به پا کرد، اما به دلیل مشکلاتی از جمله عمر باتری نه چندان مناسب، در ادامه فروش این محصول رو به افول گذاشت و حالا بهترین زمان برای عرضه ی نسخه ی بهبود یافته ی آن به نظر می رسد.

اپل بخش نرم افزاری ماجرا را نیز فراموش نکرده و تغییرات قابل توجهی در WatchOS 3 به وجود آورده که نشان می دهد این شرکت در تلاش است کارایی ساعت هوشمند خود را بیشتر و تجربه کاربری آن را بهبود بخشد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که آیا بهبودهای انجام گرفته در دومین اپل واچ، در کنار تغییرات نرم افزاری که در واچ او اس صورت گرفته می تواند جان تازه ای در این محصول پوشیدنی ایجاد نماید یا خیر، محصولی که در صورت صحت داشتن شایعات، انتظار می رود در پاییز همراه با iPhone 7 رونمایی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی