ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت اشتراک گذاری اپلیکیشن های گوگل پلی با اعضای خانواده
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی قابلیت Google Play Family Library برای اشتراک گذاری محتوا با اعضای خانواده

مدت زیادی بود که گوگل به دنبال عرضه امکان اشتراک گذاری محتواهای خریداری شده پلی استور با دیگر اعضای خانواده بود. این هدف بالاخره محقق شد و این شرکت به طور رسمی قابلیت «Google Play Family Library» ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

مدت زیادی بود که گوگل به دنبال عرضه امکان اشتراک گذاری محتواهای خریداری شده پلی استور با دیگر اعضای خانواده بود. این هدف بالاخره محقق شد و این شرکت به طور رسمی قابلیت «Google Play Family Library» را در اختیار کاربران قرار می دهد. با بهره گیری از این ابزار جدید حتی می توان برخی محتواها را با افرادی که مالک آیفون و آیپد هستند هم به اشتراک گذاشت.

شما می توانید با استفاده از Google Play Family Library اپلیکیشن، بازی، فیلم و کتاب های خریداری شده از پلی استور را به راحتی هر چه تمام تر با حداکثر شش نفر از اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. پر واضح است که موسیقی ها شامل این اشتراک گذاری نمی شوند، چرا که گوگل برای این کار «Play Music Family Plan» را به طور مجزا در نظر گرفته است.

شما به عنوان مدیر این سیستم اشتراک می توانید یک منبع مالی خاص را برای خرید محتوا از طرف هرکدام از اعضای خانواده تعیین نمایید. اعضای بین ۱۳ تا ۱۷ سال برای هر خرید نیاز به تایید والدین دارند و خریدهای درون برنامه ایی نیز برای افراد بالای ۱۸ سال با تایید سرپرست انجام خواهد شد. در عین حال هر فرد می تواند از کارت اعتباری خود به طور مجزا برای انجام خریدها بهره ببرد.

تمام اپلیکیشن ها و بازی هایی که از تاریخ ۲ جولای (۱۲ تیر) به بعد خریداری شده باشند، مشمول این طرح می شوند. ضمن این که می توانید به دلخواه برخی موارد را از فهرست اشتراک خارج نمایید، یا این که اشتراک گذاری خودکار را غیر فعال نموده و تنها فهرستی از محتواهای مورد نظر را به اشتراک بگذارید. چنین قابلیت هایی در خصوص فیلم ها، کتاب ها و برنامه های تلویزیونی نیز وجود دارد.

قابلیت بسیار جالب ابزار جدید، امکان اشتراک گذاری محتوا با افرادی است که صاحب دیوایسی با سیستم عامل iOS هستند، یا این که از طریق رایانه شخصی و مرورگر به اینترنت متصل می شوند.

Google Play Family Library از چند روز دیگر در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ژاپن، مکزیک، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی