ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن عکاسی Microsoft Pix برای آیفون و آیپد منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته به شما از تصمیم مایکروسافت برای انتشار یک اپلیکیشن هوشمند دوربین برای پلتفرم iOS خبر دادیم. این اپلیکیشن موسوم به Microsoft Pix بالاخره امروز در اپ استور منتشر شد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته به شما از تصمیم مایکروسافت برای انتشار یک اپلیکیشن هوشمند دوربین برای پلتفرم iOS خبر دادیم. این اپلیکیشن موسوم به Microsoft Pix بالاخره امروز در اپ استور منتشر شد تا بتوانید به کمک هوش مصنوعی پیشرفته آن از میان تصاویری که با دوربین موبایل تان می گیرید، بهترین آن ها را برگزینید.

Microsoft Pix علاوه بر انتخاب بهترین تصاویر، وقتی که در شرایط نور نامناسب تصویربرداری می کنید قادر است تا با تنظیم اکسپوژر، حذف نویزها، تشخیص چهره ها و بهینه سازی رنگ ها بهترین خروجی ممکن را به شما تحویل بدهد.

اپلیکیشن مورد بحث حتی قابلیتی شبیه به Live Photos اپل هم دارد که Live Image نامگذاری شده. به ادعای مایکروسافت، از این قابلیت عملکرد بهتری از Live Photos اپل را شاهد هستید، چرا که می تواند جلوی لرزش دوربین را گرفته و تناقض در اکسپوژر را نیز از بین ببرد.

Microsoft-Pix-camera-app-for-iOS-is-now-available-to-download

برای فیلمبرداری هم Pix از همان تکنولوژی به کار رفته در اپلیکیشن Hyperlapse استفاده می کند: لرزش گیری در تک تک فریم ها به صورت خودکار انجام شده و کاربر می تواند ویدئوی نهایی را با سرعت های پخش مختلفی ذخیره نماید.

مایکروسافت می گوید هدفش از ارائه Pix این بوده تا به جای آنکه برای ثبت لحظه هایتان به مشقت بیفتید، بتوانید از آن ها لذت ببرید. این جمله می تواند اشاره غیر مستقیمی باشد بر این موضوع که در نظر مایکروسافت، اپلیکیشن دوربین آیفون ابزار چندان خوشایندی برای تصویر برداری نیست.

Pix فعلا برای دستگاه های مبتنی بر iOS 9.0 و بالاتر منتشر شده، اما مایکروسافت هنوز مشخص نکرده که آیا آن را برای پلتفرم های اندروید و ویندوزفون هم عرضه می کند یا خیر.

Microsoft Pix

Microsoft Pix

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 76.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی