ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Tigerball؛ توپ و فیزیک

یکی از بزرگترین راز های موفقیت بعضی بازی های ویدیویی، استفاده درست از توانایی های پلتفرم مرجع است. اسمارت فون ها را ببینید. عناوینی که توانسته اند مکانیزم های گیم پلی را در تار و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

یکی از بزرگترین راز های موفقیت بعضی بازی های ویدیویی، استفاده درست از توانایی های پلتفرم مرجع است. اسمارت فون ها را ببینید. عناوینی که توانسته اند مکانیزم های گیم پلی را در تار و پود قابلیت های لمسی تلفن های هوشمند پیاده سازی کنند، موفقیت های بیشتری به دست آوردند.

بزرگترین نکته مثبت Tigerball هم به همین مسئله باز می گردد. استودیو سازنده توانسته به خوبی گیم پلی و تاچ اسکرین را هماهنگ کرده و با اضافه سازی قوانین فیزیک، تجربه ای سرگرم کننده به وجود بیاورد. با ما و معرفی Tigerball همراه باشید تا بیشتر با این عنوان جذاب آشنا شوید.

Tigerball-game
گیم پلی بازی از دو بخش تشکیل شده است. در بخش اول به بازیکن مقداری سلامتی داده شده و او باید با پیشروی بیشتر رکورد بزند. می توانید تعداد سلامتی خود را هم افزایش دهید تا راحت تر به انجام بازی بپردازید.

نمونه های Tigerball این روزها کمتر دیده می شود. چون تقریبا تمامی مکانیزم هایی که با پرتاب اجسام می توانستند ترکیب بشوند را دیده ایم. بنابراین کمتر کسی دیگر سمت این گونه عناوین می رود. با این وجود، Laxarus توانسته به واسطه طراحی مرحله قدرتمند، تجربه ای اعتیاد آور را به بازیکن هدیه دهد.

در Tigerball باید با استفاده از انگشت خود روی صفحه لمسی، توپ را به قسمت مشخص شده بفرستید. اگر هم می خواهید سرعت توپ افزایش پیدا کند، کافیست مسیری که می خواهید توپ طی نماید را بیشتر بکشید. بالاتر هم گفتیم، طبیعتا تاکنون بازی های مشابه زیادی را دیده اید.

اما نکته ای که موجب گشته این کلیشگی جای خود را به جذابیت بدهد، چگونگی طراحی مرحله ها است. این بار قانون فیزیک هم چاشنی کار شده و بازیکن گاهی اوقات باید با زدن توپ به روی دیوارها یا مانع های پیش رو خود به پیروزی برسد. خوشبختانه گستردگی مرحله ها می تواند تا مدت ها شما را با Tigerball سرگرم کند.

Tigerball
مرحله های بخش دوم هم، همان بخش اول هستند.با این تفاوت که سیستم سلامتی متفاوت بوده و برای آزاد کردن مرحله ها، ابتدا باید آن ها را در بخش اول رفته باشید. بخش دوم بیشتر حکم یادگیری را دارد تا هنگام رکورد زدن اشتباه نکنید.

از دیدگاه گرافیکی با عنوان ساده ای رو به رو هستیم. طبیعی هم است، این گونه عناوین با طراحی مینیمالیست خود دل ربا تر به نظر می رسند. تا همین حد که با پیش روی، شمایل مرحله ها تغییر کرده و با پازل های متفاوت تری مواجه می شوید، کافیست.

خوشبختانه بخش شنیداری بازی عملکرد بسیار مطلوبی دارد. ترک های استفاده شده بسیار مفرح یا به اصطلاح «فان» بوده و به خوبی با محیط سازگار هستند. صدای پرتاب توپ هم در زیبایی این بخش بازی بی تاثیر نیست. برای سخن پایانی باید بگوییم Tigerball توانسته با المان های مثبت خود، تجربه ای سرگرم کننده از یک سبک قدیمی را به ارمغان بیاورد. توصیه می کنیم این عنوان اعتیادآور را از دست ندهید.

Tigerball

Tigerball

سازنده: Laxarus قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و ویندوز فون حجم: 22 / 17.18 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی