ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جایزه مسابقات سالانه دوتا 2 بار دیگر رکورد شکنی کرد

گرچه هنوز دو هفته دیگر تا به اتمام رسیدن مهلت سرمایه گذاری در جایزه مسابقات سالانه دوتا 2 یا همان اینترنشنال زمان باقی است، اما این جایزه توانست از مقدار سال قبل پیشی بگیرد. در هنگام نوشتن این خبر، ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۷ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

گرچه هنوز دو هفته دیگر تا به اتمام رسیدن مهلت سرمایه گذاری در جایزه مسابقات سالانه دوتا 2 یا همان اینترنشنال زمان باقی است، اما این جایزه توانست از مقدار سال قبل پیشی بگیرد.

در هنگام نوشتن این خبر، این جایزه توانسته به مرز 18.5 میلیون دلار برسد. پول این جایزه با فروش آیتمی به نام Dota 2 International 2016 Battle Pass تامین می شود. به ازای به فروش رفتن هر Battle Pass، یک چهارم از ارزش مالی آن به مقدار این جایزه اضافه می شود.

سال قبل مقدار این جایزه به 18,429,613 دلار رسید، بالاترین جایزه در تاریخ ورزش های الکترونیکی. تورنمنت اینترنشنال سال 2016 موفق شده که رکورد سال پیش را بشکند و به با ارزش ترین جایزه در میان تمامی تورنمنت های ورزش های الکترونیکی دست یابد.

لازم به ذکر است که مهلت سرمایه گذاری در جایزه اینترنشنال سال قبل، 101 روز بود. اما امسال این مدت به 70 روز کاهش یافته. به عبارتی والو موفق شده که در مدت زمانی کمتر، سرمایه بیشتری نسبت به سال قبل جمع آوری کند.

اینترنشنال 2016 در روز 13 آگوست در سیاتل واشنگتن آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی