ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایلی جدید از کمپانی لنوو
تکنولوژی

انتشار نتیجه بنچمارک موبایلی جدید از لنوو با چیپست اسنپدراگون ۶۲۵

به تازگی نتیجه بنچمارک موبایل جدیدی از کمپانی لنوو با نام مستعار «Lenovo P2c72» در پایگاه داده اپلیکیشن «Geekbench» رویت شده که مجهز به چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام است. موبایلی که تصور می شود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

به تازگی نتیجه بنچمارک موبایل جدیدی از کمپانی لنوو با نام مستعار «Lenovo P2c72» در پایگاه داده اپلیکیشن «Geekbench» رویت شده که مجهز به چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام است. موبایلی که تصور می شود از سری محصولات برند «PHAB» شرکت چینی باشد.

این موبایل گرچه جزو میان رده ها به حساب می آید، اما دارا بودن ۴ گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ نشان می دهد که به هیچ وجه با موبایل ضعیفی مواجه نیستیم.

اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز به هسته های Cortex-A53 با معماری اختصاصی آرم و کلاک ۲ گیگاهرتز است که با فناوری ۱۴ نانومتری تولید شده اند. همین ویژگی های قابل توجه سبب شده که تلفن هوشمند P2c72 لنوو بتواند امتیاز نسبتاً خوبی را در Geekbench به ثبت برساند.

Lenovo-P2c72-Geekbench

جز آن چه در پایگاه داده Geekbench منتشر شده، هیچ اطلاعات دیگری از اسمارت فون جدید لنوو در دسترس نیست، اما می توان حدس هایی در این باره زد. از جمله این که چیپست مورد اشاره نمایشگرهایی با کیفیت Full HD و سنسور دوربین های تا ۲۴ مگاپیکسل را پشتیبانی می کند.

چیزی در خصوص ابعاد نمایشگر، میزان رم و حافظه داخلی P2c72 در دسترس نیست، اما می توان مطمئن بود که با اندروید ۶.۰.۱ (مارشملو) روانه بازار می شود.

سری محصولات PHAB لنوو در حال حاضر سه عضو دارد که یکی از آنها با مشارکت گوگل ساخته شده و مجهز به فناوری واقعیت افزوده اختصاصی این شرکت (تانگو) است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    با چندتا گوشی لنووا سروکار داشتم جدیدا که منو واقعا غافل گیر کردند نسبت به هزینه کم گوشی هاش از لحاظ طراحی، دوربین، کیفیت نمایشگر، صدا واقعا عالی هستند اکثر گوشی هاش هم باتری 3000 به بالا دارن بشدت پیشنهاد میکنم اگر میخواهید 400 تا 800 برای خرید گوشی هزینه کنید حتما این برند هم در نظر بگیرید، و اینکه از نظر کیفیت ساخت هم خیالتون راحت باشه به هیچ عنوان خرابی و یا مشکل ساز بودن گوشی هاش گزارش نشده. فقط یه ایراد میشه گرفت که اونم نبود قاب محافظ صفحه اس البته توی جعبه برای مشتریان هم برچسب ها یه قاب درنظر گرفته اما باید تا آخر با همین ها سر كنيد. اما در آخر بنظرم کیفیت ساختش عالی

مطالب پیشنهادی