ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آداپتور جک هدفون برای ایفون ۷
تکنولوژی

انتشار ویدیویی از تبدیل جک هدفون ۳.۵ میلیمتری به پورت لایتنیگ برای آیفون ۷ [تماشا کنید]

دیگر شواهد و اطلاعات افشا شده آنقدر زیاد و غیر قابل انکار هستند که بدون ذره ای تردید، باور کنیم جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دیگر جایی در آیفون های اپل نخواهد داشت و قرار است ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

دیگر شواهد و اطلاعات افشا شده آنقدر زیاد و غیر قابل انکار هستند که بدون ذره ای تردید، باور کنیم جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دیگر جایی در آیفون های اپل نخواهد داشت و قرار است هدفون هایی با پورت لایتنینگ، یا حتی هدفون های بی سیم، جایگزین آن شوند. حالا و برای آن که تکلیف طرفداران از هر جهت روشن شود، ویدیویی زنده از مبدل (کانکتور) جک هدفون های قدیمی به پورت لایتنینگ در فضای اینترنت منتشر شده است.

ویدیوی مذکور در کشور ویتنام به ثبت رسیده، منبعی که به طور معمول انتظار درز اخبار آیفون های اپل را از آن نداریم. تهیه کننده ویدیوی مذکور مدعیست که این کانکتور به طور مستقیم توسط یک منبع وابسته به فاکس کان به دستش رسیده است، و می دانیم که فاکس کان روابط تجاری عمیقی با اپل دارد. نکته جالب اینجاست که این آداپتور شباهت فراوانی با آداپتور موجود در جعبه موبایل Moto Z موتورولا دارد. البته با رنگ سفید آشنای اپل و پورت لایتنینگ به جای USB-C.

نکته جالب در این ویدیو آن است که فرد تست کننده نشان می دهد، این پورت تنها با آیفون های مجهز به سیستم عامل iOS 10 کار می کند و با نسخه های قبل از آن همخوانی ندارد. این که اپل برای تبدیل اطلاعات خروجی مبدل مذکور نیاز به نرم افزاری خاص دارد چندان عجیب نیست، اما به نظر نمی آید کسی پیش از این چنین احتمالی را در نظر گرفته باشد.

چه کانکتور مورد اشاره ساخت خود اپل باشد و چه نه، صرف وجود چنین محصولی می تواند نگرانی بسیاری در خصوص بدون استفاده ماندن هدفون های گران قیمت قبلی شان را رفع کند. البته اگر این ابزار جانبی درون بسته بندی آیفون ۷ وجود داشته باشد، قطعاً همه خوشحال تر خواهند بود، گرچه، اپل آوازه خوبی در چنین سخاوتمندی هایی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد سلیمانی
    محمد سلیمانی | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    آیفون دیگه خز شده

  • Amir Salar Pourhasan
    Amir Salar Pourhasan | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    :google: یبلات

  • Amir Salar Pourhasan
    Amir Salar Pourhasan | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    خیلی جالب بود عالی

مطالب پیشنهادی