ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ربات تلگرام «کی بهتر از همه می شناستت»

از قدیم دوست داشتیم بدانیم کسانی که با آن ها در ارتباطیم و بیشتر وقت خود را با آن ها می گذرانیم چه قدر نسبت به ما و تیپ شخصیتی ای که داریم، شناخت دارند. ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

از قدیم دوست داشتیم بدانیم کسانی که با آن ها در ارتباطیم و بیشتر وقت خود را با آن ها می گذرانیم چه قدر نسبت به ما و تیپ شخصیتی ای که داریم، شناخت دارند. در واقع بیشتر علاقه مند بودیم که ببینیم دوستانمان چه قدر ما را می شناسند و چه مقدار به اعمال و رفتار ما در هنگام مواجهه با خود توجه دارند!

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات MrTesterBot@ که از قضا محصول یک توسعه دهنده ی ایرانی است را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید از شناخت دیگران نسبت به خود با خبر شده و حتی شناخت خود نسبت به دیگران را بسنجید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی MrTesterBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات باید روی start/ کلیک کنید. پس از آن ربات اطلاعاتی مانند سال تولد، جنسیت، اسم، شماره تلفن و یا ایمیل را از شما در خواست می کند.

Screenshot_20160729-171049

در واقع «کی بهتر از همه می شناستت» اولین نمونه ی آزمایشی از ربات مستر تستر است که برای عموم منتشر شده. رباتی محصول یک توسعه دهنده ی ایرانیکه از قضا قرار است تست های دیگر نیز به آن اضافه شود. اگر بخواهیم یک تعریف جامع از این ربات داشته باشیم باید بگوییم که با شروع تست، ربات برای شما لینکی می فرستد که شامل 10 سوال مختلف راجب شخصیت شماست. باید آن ها رو تکمیل کنید و پس از آن لینک اختصاصی ای که در اختیارتان قرار می گیرد را برای کسانی که دوست دارید بفرستید.

آن ها نیز با باز کردن لینک مورد نظر وارد ربات شده و پس از آن به محل سوالات مشابهی که به آن ها پاسخ داده اید منتقل می شوند. در واقع این افراد نسبت به شناختی که از شما دارند باید پاسخ ها را حدس بزنند. هر تست حداکثر 10 امتیاز داشته و در پایان نسبت به پاسخ های صحیح یک امتیاز کلی برای آن ها در نظر گرفته می شود.

Screenshot_20160729-171616

اگر هم دوست داشتید می توانید با استفاده از دستور esm/ نام خود را تغییر دهید.در پایان بد نیست بدانید که برای حذف تبلیغات و همچنین دسترسی به نسخه ی کامل ربات باید 900 تومان ناقابل بپردازید. مبلغ ناچیزی که به خودی خود سبب حمایت از یک توسعه دهنده ی کشورمان می شود.

همانطور که هفته های پیش نیز گفتیم قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف را معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • saber13812002
    saber13812002 | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    منم یک روبات نوشتم برای ایام کرونا همین بازیه که زن و شوهر ها و خواهر برادر ها توی خونه بازی میکنن. تلویزیون هم مسابقاتش رو برگزار میکنه. اسم نداره ولی با هشتگ #کی_بیشتر توی اینستا ویدئوهاش هست. این هشتک دنبال کنید روبات منم توش هست. اول با بازی باید آشنا بشید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی