ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چیپست اگزینوس 8895 سامسونگ در وب سایت هندی Zauba رویت شد

بنابر لیست جدید وب سایت هندی Zauba که ارائه آمار کالاهای وارداتی و صادراتی کشور هفتاد و دو ملت را برعهده دارد، سامسونگ دو بستر آزمایشی را وارد خاک هند کرده است که چیپست اگزینوس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

بنابر لیست جدید وب سایت هندی Zauba که ارائه آمار کالاهای وارداتی و صادراتی کشور هفتاد و دو ملت را برعهده دارد، سامسونگ دو بستر آزمایشی را وارد خاک هند کرده است که چیپست اگزینوس 8895 روی هردوی آنها سوار شده است.

چیپست پرچمدار فعلی کمپانی کره ای، اگزینوس 8890 است که از آن در هر دو موبایل قدرتمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج استفاده شده. با این حال این بدان معنا نیست که شاهد استفاده از مدل 8895 روی فبلت مورد انتظار نوت 7 خواهیم بود؛ چرا که در واقع روز گذشته ویدیویی از پروتوتایپ نوت 7 به نمایش درآمد که نشان می داد چیپست اگزینوس 8890 یکبار دیگر در فبلت پرچمدار سامسونگ قرار گرفته است.

zboard

دلیل توسعه اگزینوس 8895 از سوی سامسونگ، تفاوت چندانی با چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام که چندی پیش معرفی شد ندارد. در حالی که چیپست اسنپدراگون 821 مجدداً از یک پردازنده چهار هسته ای به همراه هسته های Kryo کوالکام تشکیل شده، سرعت کلاک آن بین 10 الی 25 درصد نسبت به قبل بیشتر شده است. مضاف بر این، فرکانس پردازشی اسنپدراگون 821 هم از 2.2 گیگاهرتز سابق به 2.4 گیگاهرتز افزایش یافته است. انتظار می رود که چیپست بعدی توسعه یافته از سوی کوالکام، چیپست اسنپدراگون 830 باشد.

در همین حال و مشابه کوالکام، انتظار نمی رود که اگزینوس 8895، چیپست بزرگ و پرچمدار بعدی کره ای ها باشد و در این صورت، بعید است که شاهد استفاده از آن در اسمارت فون گلکسی اس 8 سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی