ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کاربران SwiftKey اخیرا پیشنهادات مربوط به افراد دیگر را در کیبورد خود دریافت کرده اند

اپلیکیشن SwiftKey، یکی از بهترین کیبوردهای شخص ثالث موجود برای موبایل اخیرا دچار مشکلات عجیب و غریبی شده است. چند روز پیش، برخی کاربران انجمن های ردیت گزارش دادند که در کیبورد خود پیشنهادات مربوط به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اپلیکیشن SwiftKey، یکی از بهترین کیبوردهای شخص ثالث موجود برای موبایل اخیرا دچار مشکلات عجیب و غریبی شده است. چند روز پیش، برخی کاربران انجمن های ردیت گزارش دادند که در کیبورد خود پیشنهادات مربوط به افراد دیگر را دریافت کرده اند، پیشنهاداتی که ظاهرا شامل آدرس ایمیل و اطلاعات خصوصی دیگر کاربران هم می شده.

مطابق آخرین پست های تاپیک مربوط به این مشکل در انجمن های ردیت و نوشته های اخیر کاربران در انجمن پشتیبانی سویفت کی، به نظر می رسد که این مشکل هنوز توسط کمپانی به رسمیت شناخته نشده است.

طی یکی دو روز اخیر گزارشات متعددی از سوی کاربران منتشر شده که از عدم کارکرد صحیح همگام سازی در کیبورد سویفت کی حکایت دارند. ظاهرا مشکلی در پروسه همگام سازی پیشنهاد کلمات سبب شده تا برخی کاربران هنگام تایپ با کیبورد خود پیشنهاداتی را ببینند که مربوط به آن ها نبوده و به زبان دیگری نوشته شده اند.

با بررسی و جمع بندی گزارشات کاربران، به نظر می رسد که تنها افرادی دچار این مشکل شده اند که اخیرا دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانده باشند. اما این موضوع تنها مشکلی نیست که این روزها گریبان گیر سویفت کی شده. برخی کاربران اخیرا گزارش داده اند که دسترسی آن ها به قابلیت پیش بینی کلمات در سویفت کی به طور کامل قطع شده است.

این موضوع شامل پیش بینی نوشته هایی می شود که در اپلیکیشن های فیسبوک، توییتر، جیمیل و ... به کار می رفته اند. اما بر خلاف مشکل همگام سازی، یکی از مسئولین تیم سویفت کی در انجمن های پشتیبانی این کیبورد مشکل مذکور را به رسمیت شناخته و اعلام کرده که او و همکارانش به زودی برای رفع آن اقدام خواهند کرد.

آیا شما هم اخیرا با چنین مشکلاتی در سویفت کی مواجه شده اید؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    دقیقا امروز برای من مشکل پیدا کرد و اصلا بالا نمیومد،یعنی اصلا لانچ نمیشد.کلی هم ور رفتم ،ولی درست نشد

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    SwiftKey خیلی وقته باگ داره، من نزدیک ۳سال میشه استفاده میکنم و خیلی راحتم اما بعضی وقتها مشکلات بخصوصی بهم میزنه

  • shaBGardsg
    shaBGardsg | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    کیبورد سونی رو عشقه

  • hadi haddadian
    hadi haddadian | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    برای من که اتفاق نیوفتاده.

مطالب پیشنهادی