ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزونه های شخص ثالث Google Docs & Sheets در پلی استور منتشر شدند

کاربران اپلیکیشن های Google Docs و Sheets برای دسترسی به امکانات پیشرفته ویرایش اسناد، از حالا می توانند افزونه های شخص ثالثی که به تازگی در گوگل پلی منتشر شده را به کار بگیرند. اگرچه ممکن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کاربران اپلیکیشن های Google Docs و Sheets برای دسترسی به امکانات پیشرفته ویرایش اسناد، از حالا می توانند افزونه های شخص ثالثی که به تازگی در گوگل پلی منتشر شده را به کار بگیرند. اگرچه ممکن است این افزونه ها برای همه کاربرد نداشته باشند، اما قابلیت های اضافه ای که در آن ها ارائه شده می تواند زمان زیادی را برای استفاده کنندگان از آن ها بخرد.

اولین گروه از افزونه های شخص ثالث ارائه شده برای Docs و Sheets شامل این موارد می شوند: DocuSign و PandaDoc برای به امضا رساندن اسناد، Google Classroom و Teacher Aide به عنوان کمک یار معلمان جهت برنامه ریزی درسی و ProsperWorks CRM و Zocho CRM برای مدیریت ارتباط با مشتریان.

گوگل برای ارائه این افزونه ها در پلی استور با چندین گروه از توسعه دهندگان اندروید همکاری کرده، و اعلام کرده که ادامه این مسیر و ارائه افزونه های بیشتر بستگی به آن دارد که کاربران تا چه حد از آن ها استقبال نمایند.

با توجه به این موضوع که در حال حاضر صدها اپلیکیشن قابلیت تعامل با سرویس درایو را دارند، در صورت موفقیت افزونه ها باید در آینده انتظار تغییراتی بزرگی را در اپلیکیشن های آفیس گوگل داشته باشیم. افزونه های مورد بحث را می توانید از این آدرس اینترنتی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی