ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ در نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود [شایعه]

در حالی که فبلت گلکسی نوت 7 قرار است طی هفته آینده به صورت رسمی در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی شود، بسیاری ممکن است از خود بپرسند که کمپانی کره ای مورد اشاره چه برنامه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

در حالی که فبلت گلکسی نوت 7 قرار است طی هفته آینده به صورت رسمی در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی شود، بسیاری ممکن است از خود بپرسند که کمپانی کره ای مورد اشاره چه برنامه ای برای نمایشگاه IFA امسال دارد؛ نمایشگاهی که یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت وسایل الکترونیکی به شمار رفته و سامسونگ معمولاً معرفی فبلت پرچمدارش را به کنفرانس خود در آن موکول می کرد.

با این حال، از سال پیش سامسونگ تصمیم گرفت تاریخ معرفی پرچمدار جدیدش را یک ماه به عقب بیندازد تا پیش از معرفی آیفون جدید در اواسط سپتامبر از سوی اپل، فضایی برای نفس کشیدن داشته باشد. در همین راستا به نظر می رسد که سامسونگ با دست خالی به نمایشگاه IFA امسال نخواهد آمد و باید منتظر معرفی ساعت هوشمند Gear S3 از سوی کره ای ها بود.

حدود یک ماه پیش، تصویری از نسخه محدود نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ انتشار یافت که به کمک کمپانی جواهرسازی De Grisogono ساخته شده بود؛ یعنی همان شرکتی که پیش تر با سامسونگ در تولید نسخه محدود Gear S2 همکاری کرده بود. بنابر این تصویر، باید منتظر ساعتی دایره شکل باشیم.

حال وب سایت SamMobile که سابقه خوبی در انتشار گزارش های سامسونگ پیش از موعد دارد، اخیراً تایید کرده که باید منتظر حضور Gear S3 در نمایشگاه IFA امسال باشیم و گجت مورد اشاره شامل قابی قابل چرخش خواهد بود که مشابه آن را قبلاً در Gear S2 دیده ایم. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دست نیست و احتمالاً باید تا معرفی رسمی آن در IFA 2016 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی