ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری موبایل Bluboo Maya Max با ویدیوی پیش نمایش آن مشخص شد [تماشا کنید]

چندی پیش بود که کمپانی Bluboo، موبایل Bluboo Maya را به بازار عرضه کرد و از همان زمان شایعات و گزارش های مختلفی انتشار یافت که از عرضه مدل ارتقایافته موبایل مورد اشاره، با نام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

چندی پیش بود که کمپانی Bluboo، موبایل Bluboo Maya را به بازار عرضه کرد و از همان زمان شایعات و گزارش های مختلفی انتشار یافت که از عرضه مدل ارتقایافته موبایل مورد اشاره، با نام Bluboo Maya Max حکایت داشت. اما حالا ویدیوی پیش نمایش جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که ما را با شکل و شمایل کلی Maya Max آشنا می سازد.

از منظر مشخصات فنی، به نظر می رسد Maya Max به یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن HD مجهز باشد که تولید آن برعهده ژاپن دیسپلی بوده است. در داخل بدنه نیز، مشخصات چون پردازنده هشت هسته ای K6750 مدیاتک با فرکانس پردازشی 1.5 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T860 و حافظه رم 3 گیگابایتی به چشم می خورد.

با توجه به مشخصات مورد اشاره، می توان انتظار داشت که Maya Max عملکرد سخت افزاری بسیار بهتری نسبت به سایر گزینه های موجود در میان موبایل های اقتصادی به شمار رود. از دیگر مشخصات دیوایس مذکور می توان به حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد که مطمئناً مورد توجه دوست داران عکاسی و تصاویر سلفی قرار خواهد گرفت.

در بخش باتری، اسمارت فون Maya Max کمپانی Bluboo به یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با هسته باتری 4.35 ولتی مجهز شده که گنجایش بیشتری نسبت به هسته های باتری 4.2 ولتی معمولی دارد. ضمناً قابلیت های شارژ سریع هم در Maya Max قرار گرفته و اگرچه جزییات آن به طور دقیق مشخص نشده اما ظاهراً با یک شارژ 5 دقیقه ای، می توان تا دو ساعت مکالمه تلفنی برقرار کرد.

گذشته از همه این ها، Maya Max از تکنولوژی 4G LTE Cat 6 پشتیبانی می کند و به درگاه USB Type C و حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است. در نهایت باید گفت که Bluboo موفق شده موبایلی اقتصادی با مشخصات سخت افزاری موبایل های میان رده و حتی پرچمدار پدید آورد که مسلماً توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد، با این حال تاریخ عرضه و قیمت آن کماکان نامشخص باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی