ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس Marlin با بدنه فلزی و نکسوس Sailfish با بدنه فلزی و پلاستیکی ساخته می شوند [شایعه]

طی چند وقت اخیر بارها گفته شده کمپانی HTC، مشغول توسعه دو موبایل نکسوس جدید برای گوگل است که با نام نکسوس Marlin و نکسوس Sailfish شناخته خواهند شد و در ماه آتی میلادی، به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

طی چند وقت اخیر بارها گفته شده کمپانی HTC، مشغول توسعه دو موبایل نکسوس جدید برای گوگل است که با نام نکسوس Marlin و نکسوس Sailfish شناخته خواهند شد و در ماه آتی میلادی، به صورت رسمی معرفی می شوند. در گزارش ها و شایعات متعدد آمده که Marlin و Sailfish از نظر ظاهری، تشابه زیادی به یکدیگر دارند و تفاوت آنها در اینجاست که Marlin مشخصات یک پرچمدار را در خود جای داده و Sailfish قرار است نسخه کوچکتر و ارزان قیمت تر Marlin باشد.

با این همه، اخیرا گزارشی جدید منتشر شده که ظاهراً «از واحد تولید خود HTC به دست آمده» و با وجود تایید تشابه دو موبایل نکسوس بعدی، از تفاوت کیفیت ساخت آنها و مواد به کار رفته در بدنه شان حکایت دارد.

با این وجود که در شایعات قبلی آمده بود Marlin و Sailfish حتی از منظر کیفیت ساخت هم مشابه یکدیگر خواهند بود، اما گزارش جدید اندکی منطقی تر به نظر می رسد چون یکی از موبایل های مورد اشاره، در قالب اسمارت فونی پرچمدار و پریمیوم به دست مشتریان خواهند رسید و دیگری قیمتی کمتر خواهد داشت.

در مقام توضیح باید گفت که بنابر اطلاعات انتشار یافته، Marlin به همراه بدنه ای تمام فلزی به بازار خواهد آمد و از سوی دیگر، بدنه Sailfish با وجود استفاده از قاب فلزی، شکلی پلاستیکی خواهد داشت. بنابراین، می توان حدس زد که Marlin از لحاظ کیفیت ساخت، در رده HTC 10 قرار خواهد و Sailfish در رده موبایل هایی چون HTC Desire. ناگفته نماند که بنابر گزارش ها، HTC برنامه دارد تا ضمن کاهش دادن هزینه های تولید Sailfish برای خود، آن را با قیمت پایین تری به دست مشتریان برساند و فروش اسمارت فون جدیدش را تا حدودی تضمین نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ghjvchjb
    ghjvchjb | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    htc عالیست

مطالب پیشنهادی