ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ سامسونگ
تکنولوژی

مدل ۲۰۱۶ گلکسی A8 سامسونگ در دیتابیس GFXBench مشاهده شد

با قطری برابر با ۵.۹ میلیمتر، گلکسی A8 باریک ترین موبایلی است که در حال حاضر در سبد محصولات کمپانی سامسونگ یافت می شود. حالا شواهد نشان می دهد که کره ای ها قصد دارند به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

با قطری برابر با ۵.۹ میلیمتر، گلکسی A8 باریک ترین موبایلی است که در حال حاضر در سبد محصولات کمپانی سامسونگ یافت می شود. حالا شواهد نشان می دهد که کره ای ها قصد دارند به زودی نسل جدیدی از این تلفن هوشمند میان رده را روانه بازار کنند. شاهد این ادعا نیز حضور محصولی با این نام در دیتابیس بنچمارک مشهور GFXBench است.

بر اساس این اطلاعات، مدل ۲۰۱۶ گلکسی A8 مجهز به نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ است. در زیر پوسته آن نیز پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی جا خوش کرده است. کلاک هسته های پردازنده فوق ۲.۱ گیگاهرتز بوده و از یاری پردازشگر گرافیکی مالی T760 MP8 برای پردازش بازی ها و سایر امور گرافیکی بهره می برد.

gfx-a

این میان رده جذاب مجهز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در بدنه پشتی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی خواهد بود. متاسفانه در این میان اشاره ای به ضخامت بدنه A8 نشده، اما به احتمال فراوان سامسونگ رویه قبلی خود در این مدل را حفظ خواهد کرد.

چندی پیش مدل ۲۰۱۶ گلکسی A8 با شماره مدل «SM-A810» در اسناد وبسایت صادرات و واردات هندی Zauba نیز حضور یافته بود که نشان می داد این موبایل برای انجام برخی تست ها به آن کشور ارسال شده است. البته در این وبسایت اندازه نمایشگر ۵.۷ اینچ اعلام شده، اما Zauba نشان داده که منبع مناسبی برای فهمیدن اندازه نمایشگر موبایل ها نیست. آنها پیش از این ابعاد نمایشگر گلکسی نوت ۷ را نیز ۶ اینچی اعلام کرده بودند.

zi

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    خداییش سامسونگ شورشو در آورده

  • مهدی سلامی
    مهدی سلامی | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    قیمت سری a زیاد با سری s فرق نداره، پس انتخابش منطقی نیست

  • سعید
    سعید | ۸ مرداد ۱۳۹۵

    سری a گوشی های خوبی هستن مخصوصا a8 که در حد یه پرچمدار ولی چون اسم میان رده خورده روش سامسونگ پشتیبانی سری اس نداره و به سرعت بعد خریدش پشیمون میشید که با حدود دویست تومان بیشتر میتونستید اس 6 بخرید

مطالب پیشنهادی