ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید تایزنی سامسونگ Z2

انتشار ویدیویی از عملکرد موبایل تایزنی Z2 سامسونگ [تماشا کنید]

کمپانی سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن هوشمند در دنیا، بیشترین سهم را در بازار موبایل های اندرویدی به خود اختصاصی داده، اما این مسئله مانع از آن نشده که کره ای ها سیستم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کمپانی سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن هوشمند در دنیا، بیشترین سهم را در بازار موبایل های اندرویدی به خود اختصاصی داده، اما این مسئله مانع از آن نشده که کره ای ها سیستم عامل اختصاصی خود یعنی تایزن را به فراموشی بسپارند. بر اساس گزارش تازه خبرگزاری ETNews کره جنوبی، سامسونگ به زودی محصول تازه ای مبتنی بر تایزن را روانه بازار خواهد کرد، موبایلی که فعلاً آن را Z2 می نامند.

تلفن های هوشمند تایزنی سامسونگ (Z1 و Z3) در بازارهای محدودی عرضه شدند، اما گفته می شود محصول جدید به کشورهای بیشتری راه پیدا خواهد کرد. از جمله این بازارها می توان به هند، اندونزی، نپال، سریلانکا، بنگلادش، آفریقای جنوبی، کنیا و نیجریه اشاره کرد.

اگر همه شنیده های قبلی صحت داشته باشند، موبایل Z2 سامسونگ با شماره مدل SM-Z200F از نمایشگر ۴ اینچی از نوع AMOLED و 1 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. ضمن این که احتمال دارد این محصول اولین موبایل تایزنی با پشتیبانی از شبکه 4G باشد.

در حالی که محصول جدید هنوز به طور رسمی رونمایی نشده، ویدیویی از آن در فضای اینترنت منتشر شده که در آن عملکرد Z2 در کنار دو برادر دیگرش Z1 و Z3 به نمایش درآمده است.

(ترتیب چینش موبایل ها در ویدیوی زیر از چپ به راست: Z۳ ، Z۲ و Z۱)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شهنوازی
    شهنوازی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    مسخره بود که :(

مطالب پیشنهادی