ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ ۲
تکنولوژی

شاید نمایشگر اپل واچ جدید مجهز به شیشه محافظ نازکتری شود

یکی از اولین انتقادهایی که به نسل نخست ساعت هوشمند اپل وارد شد، ضخامت زیاد آن بود. گرچه قطر ۱۰.۵ میلیمتری اپل واچ در مقایسه با سایر رقبا چندان هم زیاد نبود، اما انتظار از محصولات این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

یکی از اولین انتقادهایی که به نسل نخست ساعت هوشمند اپل وارد شد، ضخامت زیاد آن بود. گرچه قطر ۱۰.۵ میلیمتری اپل واچ در مقایسه با سایر رقبا چندان هم زیاد نبود، اما انتظار از محصولات این کمپانی به مراتب بیشتر است.

حال از گوشه و کنار خبر می رسد که شرکت ساکن کوپرتینو قصد دارد نسل دوم ساعت هوشمندش را با ضخامت کمتری روانه بازار کند، بدون آن که قابلیت های مفیدی چون عمر باتری را فدا سازد.

بر اساس جدیدترین گزارش، اپل می خواد متد قبلی «glass-to-glass» را در تولید شیشه محافظ نمایشگر OLED اپل واچ کنار گذاشته و در عوض به سراغ راهکاری موسوم به «one glass solution» برود. همان طور که از نام این روش پیداست، به احتمال زیاد یک لایه از شیشه پوشاننده کم شده تا ضخامت کلی نمایشگر کاهش بیابد.

البته مشخص نیست که ضخامت یک لایه شیشه دقیقاً چقدر خواهد بود، اما به نظر می رسد این تغییر آن قدر قابل توجه هست که به کاهش ابعاد ملموس ساعت هوشمند اپل منجر شود.

انجام این کار اما چندان ساده به نظر نمی رسد؛ کمپانی TPK به عنوان مونتاژ کننده شیشه محافظ روی نمایشگر OLED، پس از جایگزینی شیشه های تک لایه، هنوز نتوانسته سرعت خط تولید خود را به حد مطلوب اپل برساند. البته هنوز مشخص نیست که این مشکلات منجر به تاخیر در رونمایی و عرضه اپل واچ ۲ خواهد شد یا نه. انتظار می رود که نسل دوم ساعت هوشمند اپل تا قبل از پایان سال جاری روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Metal
    Metal | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    ضخامت فعلي هم بسيار خوب است و از گوشي مثل موتو ٣٦٠ هم بهتر به نظر ميرسد
    فعلا كه ساعت اپل بدون رقيب جدي دارد چندين برابر بقيه فروش ميكند
    البته نميدونم چرا قسمت ساعت در سايت اپل اينقدر افتضاح شده فروششون هم انده پايين !
    سايت و درست كنيد مشخصات و اصلا نميزنه !!! خوب شخص رو چه حسابي بايد بره ساعت و بخره

  • | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    ملت ما که هرچی ببینن یه گلس میچپونن روش :|

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۹ مرداد ۱۳۹۵

      این و خیلی خوب اومدی...واقعا اعصاب خورد کنه، طرف رفته اپل واچ استیل گرفته که محافظ صفحه نمایشش از یاقوت کبوده...بعد یه برچسب خیلی زشت و زمخت و بی ریخت انداخته روش کل نمای ساعت رو خراب کرده، بعد هم که بش میگی، میگه نه خش بر میداره...بش میگم بابا با این برچسب که شما انداختی روش، زیر نور خورشید هیچی از صفحه رو نمی بینی، دلت به چی ساعت خوشه؟ ... واقعا بعضی ها اعصاب خورد کنه کاراشون...

مطالب پیشنهادی