ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل چینی TCL 950
تکنولوژی

موبایل پرچمدار TCL 950 در اسناد رگولاتوری کشور چین رویت شد

کمپانی های چینی در چند سال اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده اند. در یک سال گذشته نیز برندهای کمتر مشهور این کشور با سرعت بیشتری نسبت به برندهای شناخته شده تر چون هوآوی و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

کمپانی های چینی در چند سال اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده اند. در یک سال گذشته نیز برندهای کمتر مشهور این کشور با سرعت بیشتری نسبت به برندهای شناخته شده تر چون هوآوی و شیائومی، قدم در راه پیشرفت گذاشته اند. کمپانی TCL یکی از بازیگران کمتر مشهور عرصه تولید موبایل است که تلاش دارد در این بازار نیز برای خود نامی دست و پا کند.

به تازگی در اسناد سازمان TENAA (رگولاتوری کشور چین و معادل FCC آمریکا) موبایلی با عنوان TCL 950 رویت شده که از مشخصات جذابی برخوردار است، از جمله نمایشگر ۵.۵ اینچی تمام اچ دی از نوع AMOLED، چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ با کلاک ۲.۱۵ مگاهرتز برای هر هسته و ۴ گیگابایت رم.

کمپانی TCL توانسته درون بدنه ای با ضخامت ۶.۹ میلیمتر یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق درگاه MicroSD) و چیپ NFC را جای دهد، در شرایطی که کل این مجموعه ۱۶۵ گرم وزن خواهد داشت.

از تصاویر چنین برمی آید که این تولید کننده صاحب نام تلویزیون های هوشمند قصد دارد موبایل قدرتمند تازه خود را با سنسور اثر انگشت و بدنه فلزی روانه بازار نماید. گفته شده این موبایل، که هنوز نام نهایی آن مشخص نیست، با قیمتی حتی ارزان تر از OnePlus 3 روانه بازار می شود. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه و کشورهایی که TCL 950 در آنها به فروش خواهد رسید در دسترس نیست.

یادآوری این مطلب خالی از لطف نخواهد بود که شرکت TCL علاوه بر تولید موبایل تحت برند خود، برای شرکت های دیگری از جمله آلکاتل و حتی بلکبری نیز موبایل می سازد.

TCL_950_AH_3 TCL_950_AH_1 TCL_950_AH_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی