ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی و تاسیس 15 هزار فروشگاه خرده فروشی جدید در اقصی نقاط جهان

بعد از اعلام رشد 40 درصدی نرخ درآمد طی نیمه نخست سال 2016 میلادی، کمپانی هوآوی حالا از اهداف خود در قبال نیمه دوم سال جاری سخن گفته است. این کمپانی چینی برنامه دارد طی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

بعد از اعلام رشد 40 درصدی نرخ درآمد طی نیمه نخست سال 2016 میلادی، کمپانی هوآوی حالا از اهداف خود در قبال نیمه دوم سال جاری سخن گفته است. این کمپانی چینی برنامه دارد طی سال جاری میلادی، 140 میلیون واحد موبایل هوشمند به فروش برساند و برای پوشاندن جامه عمل به این مهم، در تلاش است تا 15 هزار فروشگاه خرده فروشی جدید در سراسر جهان تاسیس نماید.

کمپانی هوآوی طی سال گذشته میلادی 108 میلیون واحد اسمارت فون به فروش رساند، بنابراین اگر تخمین فعلی چینی ها به تحقق بپیوندد، کمپانی مورد اشاره رشدی 30 درصدی در عرضه موبایل به بازار را نسبت به سال 2015 تجربه خواهد کرد.

مدیر ارشد بخش تجارت مصرف کنندگان هوآوی، «ریچارد یو چنگدانگ» (Richard Yu Chengdang) می گوید: «ما خوشبین هستیم و اعتماد به نفس داریم که می توانیم به هدف فروش 140 میلیون واحدی اسمارت فون در سال جاری دست پیدا کنیم... [تعداد فروشگاه های فعلی ما] در حال حاضر بسیار کمتر از حد مورد نیاز است. بنابراین ما می خواهیم که فروشگاه های خرده فروشی بیشتری در آن سوی آب ها تاسیس کنیم.»

تا 31ام ماه مه 2016، هوآوی 35 هزار فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان داشت که 11 هزار عدد از آنها، در خاک چین، 6500 عدد در دیگر نقاط آسیا، 6200 عدد در اروپا و 1500 عدد در آفریقای جنوبی قرار داشتند. بنابراین می توان گفت که هوآوی در بیش از 170 کشور مختلف فروشگاه هایی تاسیس کرده و حالا قصد دارد که گستره فعالیت هایش را یک بار دیگر نیز افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی