ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت 2850 کارمند دیگر را نیز اخراج می کند

بنابر مستندات به دست آمده از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا، کمپانی مایکروسافت برنامه دارد تا به روند اخراج کارکنان خود ادامه دهد و در آینده نزدیک، 2850 نفر دیگر از واحد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

بنابر مستندات به دست آمده از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا، کمپانی مایکروسافت برنامه دارد تا به روند اخراج کارکنان خود ادامه دهد و در آینده نزدیک، 2850 نفر دیگر از واحد ویندوز فون مایکروسافت نیز به جمع نیروهای تعدیل شده اهالی ردموند خواهند پیوست. این خبر در حالی منتشر شده که چندی پیش و در ماه مه، مایکروسافت 1850 نفر از کارکنان همین واحد را اخراج کرده بود.

این 2850 کارمند ناکام که تمام آنها در واحد فروش یا واحد سخت افزار ویندوز فون فعالیت می کنند، تا ماه ژوئن سال آتی میلادی از کار بیکار خواهند شد و در واقع 900 نفر از کارمندان واحد فروش جهانی مایکروسافت، این خبر ناگوار را دریافت کرده اند. اگرچه این تعدیل نیرو تنها 2.5 درصد از نیروی کاری مایکروسافت را تحت شعاع قرار می دهد، اما سهم بسیار بیشتری از کارکنان واحد ویندوزفون را شامل می گردد.

پلتفرم ویندوز فون ساکنین ردموند در حال حاضر شرایط ناخوشایندی را سپری می کند و روز به روز سهم خود از بازار موبایل را به سیستم عامل های iOS و اندروید واگذار می نماید. در همین حال مایکروسافت و طرفداران آن امیدوار هستند که با عرضه سرفس فون، این شرایط تغییر کرده و مایکروسافت یکبار دیگر حضوری چشمگیر در تجارت موبایل های هوشمند داشته باشد.

بنابر گزارش های مختلف، سرفس فون مایکروسافت توسط تیم خبره سرفس در دست توسعه است که مدیریت آن به «پانوس پانای» (Panos Panay) واگذار شده است. ضمناً گفته می شود که سرفس فون احتمالاً برخلاف دیگر موبایل های ویندوزی، بازار سازمانی را هدف قرار داده و به دست مشتریان عادی نخواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی سلامی
    مهدی سلامی | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    مایکروسافت ب خاطر اینکه سیستم عامل محدود و اختصاصی مثل iOS بسازه توسعه دهندگان رو دلسرد کرد، اگه شیوه آندروید رو پیش میگرفت موفق میشد، من خودم دوبار وینفون خریدم ب امید پیشرفت باز فروختم و آندروید گرفتم،

  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    خدا رحمتش کنه هرکی جا موند دیگه جا مونده هر کی هم جلو هست تا ابد جلوهه این قانون زمین

مطالب پیشنهادی