ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Drive Ahead؛ گلادیاتورها

نبرد گلادیاتورها این بار رنگ و بوی مدرن تری به خود گرفته است. دیگر خبری از شمشیر و ارابه نیست و انسان ها با ماشین به نبردهای خونین می روند. Drive Ahead آمده تا یک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

نبرد گلادیاتورها این بار رنگ و بوی مدرن تری به خود گرفته است. دیگر خبری از شمشیر و ارابه نیست و انسان ها با ماشین به نبردهای خونین می روند. Drive Ahead آمده تا یک تجربه آرکید گونه از سبک ریسینگ به مخاطب خود هدیه بدهد. گرافیک پیشرفته، صداگذاری استثنایی موتور، محیط های با کیفیت یا ماشین های لایسنس شده؛ منتظر این چیزها نباشید. Drive Ahead تنها می خواهد به یک هدف برسد: گیم پلی سرگرم کننده.

همیشه در هیاهوی بازی های یک سبک، عناوینی به انتشار می رسند که سعی می کنند خود را از قالب کلیشه ای موجود جدا کرده و به واسطه المان های خود، تجربه ای متفاوت تر به ارمغان بیاورند. Drive Ahead یکی از همین بازی هاست. با ما و معرفی Drive Ahead همراه باشید تا بیشتر با این عنوان بسیار سرگرم کننده آشنا شوید.

Drive Ahead!-mobile-game
کنترل ماشین ها سخت از چیزی است که فکر می کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا چپ نکنید.

گیم پلی Drive Ahead از دو بخش گوناگون تشکیل شده است. یکی از بخش های بازی به مسابقات گلادیاتورها شباهت دارد؛ دو بازیکن با وسیله نقلیه متفاوت رو به روی یکدیگر قرار گرفته و هر کس باید با تایر یا پرتاب وسایل دیگر، سر حریف خود را هدف قرار داده و بزند. هر فردی که پنج بار این کار را انجام دهد، پیروز خواهد شد. این نکته را اضافه کنیم، اگر چپ کنید هم خواهید باخت.

بخش دوم به یک مسابقه فوتبالی باز می گردد. این بار هم دو بازیکن باید با هم مسابقه بدهند و هر کس که بتواند به واسطه حرکت ماشین های خود، توپ را سه بار به کنج دروازه بفرستد، مسابقه را خواهد برد. در این قسمت چپ کردن تاثیری روی پیروزی ندارد. جدا از المان های جذاب و آرکید گونه گیم پلی، چندین المان تجربه Drive Ahead را برای بازیکن های موبایل واجب می کند.

Drive Ahead از هر دو بخش تک نفره و چند نفره پشتیبانی می نمایند. بخش چند نفره هم دو حالت Local و Wi-Fi را دارد. بنابراین بازیکن ها می توانند روی یک دیوایس، به مسابقه با یکدیگر  بپردازند. میزان لذتی که از رقابت با دوستان خود می برید واقعا فوق العاده است. همین یک المان به تنهایی کافیست تا Drive Ahead را تجربه کنید.

Drive Ahead!-soccer-football
گرافیک نوستالژیک و موسیقی های شاد بازی موجب شده اند تا تجربه آرکید این عنوان بیش از پیش دلنشین باشد.

دومین بخش جذاب بازی به حضور ماشین و محیط های گوناگون باز می گردد. چون نبردها گلادیاتور مانند هستند، اندازه ماشین ها می تواند روی روند پیروزی تاثیر مثبت بگذارد. همان طور که بالاتر گفتیم بسته به بخشی که انتخاب می کنید، باید چند بار مسابقه بدهید. نکته جالب اینجاست هر بار که به انجام بازی می پردازید، ماشین ها تغییر می نمایند تا شاهد بی عدالتی نباشیم.

بعد فکر نکنید، هر ماشینی که بزرگتر بود، پیروز است. با توجه محیطی که قرار دارید، باید استراتژی متفاوتی را به کار بگیرید. این ویژگی موجب شده تا بازی رنگ و بوی تکرار به خود نگیرد. Drive Ahead از سرگرم کننده ترین عناوین اسمارت فون ها است، تجربه این عنوان را از دست ندهید.

Drive Ahead!

Drive Ahead!

سازنده: Dodreams قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.5 / 59 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۶ اسفند ۱۳۹۵

    Bazi kheyly bahaly

  • Parsa Gholipout
    Parsa Gholipout | ۹ مرداد ۱۳۹۵

    چرند

مطالب پیشنهادی