ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رویداد هم آفرینی همراه اول برگزار می شود

رویداد های کارآفرینی این روز ها با توجه به فضای مستعد رشد کسب و کار های نوپا با استقبال زیادی مواجه می شوند. اپراتور اول تلفن همراه کشورمان نیز با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

رویداد های کارآفرینی این روز ها با توجه به فضای مستعد رشد کسب و کار های نوپا با استقبال زیادی مواجه می شوند. اپراتور اول تلفن همراه کشورمان نیز با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در همین راستا اقدام به برگزاری رویدادی کرده است که بیانیه ی رسمی آن را در ادامه خواهید خواند:

اولین رویداد از مجموعه رویداد های هم آفرینی همراه اول با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش اداره ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد های کارآفرینی همراه اول، با رویکرد رویداد های متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کار های نوپا برگزار می شود. در این رویداد ها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویداد های مشابه فعلی و نیز نیاز های همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.

این رویداد ها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کار های نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویداد های هم آفرینی نامگذاری شده است.

موضوعات این رویداد در حوزه ی ICT و صرفاً شامل سلامت همراه، آموزش همراه، انرژی و محیط زیست، بازی های رایانه ای و تجارت الکترونیک است. تیم های علاقه مند جهت شرکت در رویداد، می توانند از طریق این صفحه ثبت نام کنند. ارزیابی اولیه ی طرح ها توسط کمیته ی تخصصی انجام شده و تیم ها جهت شرکت در رویداد انتخاب و پس از داوری طرح های برگزیده انتخاب می شوند.

در روز اختتامیه، ۳ طرح برتر اعلام و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، مذاکره جهت حمایت همراه اول از تیم های برتر آغاز خواهد شد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پورتال همراه اول مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی