ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با popSLATE 2 آشنا شوید؛ قابی با نمایشگر ثانویه برای آیفون 6 یا 6 اس

اگر تا به حال هوس کار کردن با یوتافون 2 (همان تلفن هوشمند روسی که همزمان از دو نمایشگر بهره می برد) به سرتان زده و امکان خریدش را نداشته اید، باید بگوییم که خوشبختانه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

اگر تا به حال هوس کار کردن با یوتافون 2 (همان تلفن هوشمند روسی که همزمان از دو نمایشگر بهره می برد) به سرتان زده و امکان خریدش را نداشته اید، باید بگوییم که خوشبختانه این امر به لطف یک قاب مبتکرانه به نام popSLATE میسر شده است.

قاب طراحی شده توسط این گروه علاوه بر اینکه حفاظت کافی را برای موبایل شما به ارمغان می آورد، در برگیرنده پک باتری و یک نمایشگر 4.7 اینجی تک رنگ از نوع e-ink است که به پشت بدنه آیفون شما اضافه می گردد.

بعد از آنکه این قاب را [که برای آیفون های 6 و 6 اس طراحی شده] به بدنه موبایل خود متصل نمودید، نمایشگر ثانویه آن، ویجت های iOS را همراه با داشبوردهای سفارشی سازی شده، فیدهای RSS، کیف پول دیجیتالی، فهرست ها (کارهایی که باید انجام شوند، اقلامی که قصد خرید دارید و غیره)، ساعت، والپیپر و یک بوم نقاشی کارتونی و زنده که به صورت آنی خود را ترسیم می کند، برایتان نمایش می دهد.

کار کنترل محتویان نمایشگر نیز از طریق سه کلید تاچ خازنی صورت می گیرد و خود آن هم انحنایی اندک و در عین حال زیبا دارد.

نمایشگرهای e-ink همانطور که احتمالا می دانید مصرف انرژی پایینی دارند، کاراکترها را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهند و ابدا چشم ها را خسته نمی کنند و به همین خاطر، کاربران می توانند با استفاده از این قاب، همزمان یک کتابخوان الکترونیکی هم برای خود داشته باشند.

صحبت از باتری شد، باید بگوییم که این دستگاه یک پک باتری داخلی هم دارد که می تواند آیفون شما را در حین حرکت شارژ نماید و مدت زمان مکالمه تان با آن را تا 9 ساعت افزایش دهد. اما از این نمایشگر همچنین می توان برای انجام امور سنگینی نظیر گیم و عکاسی بهره گرفت و از این طریق در میزان مصرف انرژی دستگاه خود نیز صرفه جویی کرد.

گفتنی است تمام موجودی popSLATE 2 طبق اعلام تیم سازنده اش تمام شده اما باز هم می توان با پرداخت مبلغ 129 دلار آن را خریداری کرد. خود قاب نیز در قالب رنگ های مشکی، خاکستری و سفید موجود خواهد بود.

04

Back Front

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی