ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور پررنگ MSI در بزرگ‌ ترین کنفرانس گیمینگ چین

نماینده شرکت MSI در ایران، گزارش حضور این برند در کنفرانس گیمینگ «ChinaJoy» در کشور چین را برای دیجیاتو ارسال نموده که در ادامه می توانید آن را مطالعه نماید. توجه داشته باشید که بیانیه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

نماینده شرکت MSI در ایران، گزارش حضور این برند در کنفرانس گیمینگ «ChinaJoy» در کشور چین را برای دیجیاتو ارسال نموده که در ادامه می توانید آن را مطالعه نماید. توجه داشته باشید که بیانیه خبری پیش رو، توسط شرکت یاد شده به رشته تحریر درآمده است.

«ChinaJoy» بزرگ ترین کنفرانس گیمینگ چین، مکانی است برای نمایش تازه‌های دنیای سرگرمی دیجیتال، بازی های پیش رو و فناوری های گیمینگ. امسال سالن ChinaJoy بسیار پرجنب و جوش بوده و MSI، برند برتر گیمینگ است که جلب توجه می کند. MSI در این رویداد گیمینگ به سراغ تکنولوژی واقعیت مجازی رفت. 

MSI GT80S Titan SLI: عصر جدید واقعیت مجازی با پلتفرم SLI

msi-chinajoy01-w800

لپ تاپ MSI GT80S Titan SLI مجهز به جدیدترین نسل از طراحی پلتفرم SLI قادر به ارائه تجربه واقعیت مجازی است. با برخورداری از پردازنده گرافیکی NVIDIA® GeForce® GTX 980M تحت پیکربندی SLI، لپ تاپ GT80S Titan SLI  از حالت نمایش فراگیر پشتیبانی می‌کند و می توانید از بیش از یک زاویه اشیاء را ببنید.

GT80S Titan SLI با پشتیبانی از خروجی تصویر 4K و تا سه نمایشگر خروجی برای ارائه تجربه ای خیره کننده از بازی ها در دنیای واقعی، همان چیزی است که گیمرها به دنبال آن هستند؛ اجرای روان بازی ها در وضوح تصویر 4K.

MSI Vortex G65 SLI: کامپیوتری کوچک با پشتیبانی از واقعیت مجازی و کارایی فوق‌العاده

msi-chinajoy02-w800

MSI Vortex به عنوان کوچکترین کامپیوتر گیمینگ استوانه ای دنیا، قادر به ارائه فناوری واقعیت مجازی است و به گونه‌ای طراحی شده است تا در هر مکانی جای بگیرد. Vortex تنها حدود 6.5 لیتر حجم دارد اما با بهره گیری از پردازنده قابل اورکلاک Intel® Core™ i7 6700K، دو عدد پردازنده گرافیکی NVIDIA® GeForce® GTX 980 تحت پیکربندی SLI برای کارایی بسیار سریع، هنوز بسیار قدرتمند است.

این کیس کوچک اما قدرتمند از سیستم خنک سازی 360 درجه بی صدا برای ارائه کارایی برتر در اجرای سنگین ترین بازی ها بهره می برد.

MSI Aegis Ti: نیروی شگرف گیمینگ

msi-chinajoy03-w800

این نیروی عظیم گیمینگ، MSI Aegis Ti است. ساخته شده برای خوره های گیمینگ که خواهان بالاترین قدرت و کارایی هستند. Aegis Ti از پردازنده قابل اورکلاک سری Intel® Core™ K برای ارائه قابلیت اورکلاکینگ استفاده می کند. افزون بر پردازنده قابل اورکلاک، Aegis Ti برای تامین توان گیمینگ مهیب خود از دو عدد کارت گرافیک جدید MSI GeForce® GTX 1080 بهره می برد. بهره گیری از دو عدد کارت گرافیک تحت پیکربندی 2-way SLI می تواند قدرت پردازنده گرافیکی را در نمایش جزئیات برای وضوح تصویر 4K و بهترین تجربه از واقعیت مجازی، دو چندان کند.

در کنار همه این سخت افزارهای قدرتمند و رده بالا، Aegis Ti   طراحی خیره کننده خود را از سری پیشین Aegis به ارث برده است. با وجود سیستم خنک‌سازی انحصاری  و بی صدای Storm Cooling 3، کیس Aegis Ti عملکرد بی رقیبی در اجرای بازی ها ارائه می کند.

MSI X99A GAMING PRO CARBON: جدیدترین مادربرد مجهز به نورپردازی چشم‌نواز Mystic Light RGB LED برای گیمرها

msi-chinajoy04-w800

با پشتیبانی از پردازنده های نسل بعد Intel® Broadwell-E(P) و بهره گیری از جدیدترین نسخه نورپردازی Mystic Light، مادربرد X99A GAMING PRO CARBON مصمم است تا کارایی استثنایی و قابلیت‌‌های بی شماری را برای شخصی سازی سیستم گیمنگ به گیمرها ارائه کند. از دیگر قابلیت های کلیدی این مادربرد می توان سیستم صوتی Audio Boost 3، درگاه شبکه LAN مخصوص گیمینگ، هدر USB 3.1 نوع C برای پنل جلویی کیس، Turbo U.2 و Turbo M.2 32Gb/s، فناوریDDR4 Boost با محافظ فلزی برای شکاف ها و ... را برشمرد. نورپردازی Mystic Light RGB LED بیش از 16.8 میلیون رنگ مختلف و 17 جلوه مختلف برای به نمایش گذاشتن سبک شخصی گیمرها ارائه می کند.

MSI Z170A MPOWER GAMING TITANIUM: وسوسه‌انگیزترین و منحصربه‌فردترین مادربرد گیمینگ Z170 دنیا

msi-chinajoy05-w800

مادربرد MSI Z170A MPOWER GAMING TITANIUM  طراحی شده در رنگ طبیعی نقره با بک‌پلیت TITANIUM و ساخته شده برای ارائه خیره کننده ترین تجربه گیمینگ و اورکلاکینگ، کارایی و زیبایی را با هم به ارمغان می‌آورد. با برخورداری از هدر USB 3.1 نوع C برای پنل جلویی کیس، Turbo U.2 و Turbo M.2 32Gb/s، فناوری DDR4 Boost با محافظ فولادی برای شکاف های DIMM، درگاه شبکه LAN مخصوص گیمینگ و سیستم صوتی Audio Boost 3  با فناوری Nahimic، بدون شک مادربرد Z170A MPOWER GAMING TITANIUM وسوسه انگیزترین مادربرد گیمینگ Z170 دنیا است.

رونمایی از مادربرد MSI X99A TOMAHAWK برای اولین بار در کنفرانس ChinaJoy

msi-chinajoy06-w800

افزون بر طراحی شکیل و ظاهر و خیره کننده، مادربرد جدید X99A TOMAHAWK به طور کامل از صفر طراحی شده و یک مادربرد گیمینگ کاملاً جدید بر پایه چیپ ست X99 است.  با ارائه قابلیت هایی چون فناوری های انحصاری MSI  و پنل IO مجهز به زره فلزی، سیستم صوتی بسیار باکیفیت و بهینه سازی شده Audio Boost 3 برای گیمینگ، بکارگیری با کیفیت ترین قطعات دنیا نظیر درگاه شبکه مخصوص گیمینگ، این مدل جدید، بهترین ها را در زمینه کارایی و حفاظت به گیمرها ارائه می کند.

MSI GeForce® GTX 1080 GAMING X 8G  

msi-chinajoy07-w800

کارت گرافیک MSI GeForce® GTX 1080 GAMING X 8G  به راهکار خنک‌سازیTWIN FROZR با فن های ثبت‌شده‌ی TORX Fan 2.0 با سیستم روان‌کنندگی جفت بلبرینگ مجهز است. این کولر با ارائه خنک سازی بهتر به همراه کمترین آلودگی صوتی، گردش هوای بیشتری در مقایسه با دیگر روش‌ها تولید می کند. کولر قدرتمند TWIN FROZR VIبه لوگوی سرخ GAMING و لوگوی اژدهای MSI GAMING با نورپردازی RGB LED مجهز است می توان از میان 16.8 میلیون رنگ مختلف، رنگی را انتخاب کرد که بیشترین مطابقت را با خلق و خوی گیمر دارد. بک پلیت شیک و محکم مشکی کارت، افزون بر استحکام‌بخشی به ساختار آن، زیبایی کارت را دوچندان کرده است.

MSI GeForce® GTX 1080 GAMING 8G DUKE 

msi-chinajoy08-w800 

کارت گرافیک MSI GeForce® GTX 1080 GAMING 8G DUKE به سیستم خنک سازی قدرتمند TriFrozr است که قدرت خنک سازی بسیار خوبی ارائه می کند. محفظه مشکی کولر با بافت های کربنی و بک‌پلیت فلزی، نه تنها باعث استحکام بیشتر کارت و حفاظت از اجزای مختلف آن می شود، بلکه مکمل خنک‌ساز TriFrozr هستند. نورپردازی RGB LED با قابلیت نمایش 16.8 میلیون رنگ، به آسانی می تواند با رنگ‌بندی سیستم گیمینگ، نیاز گیمر و یا سبک بازی ها  تطبیق پیدا کند.

بریج‌های MSI 2-Way HB Bridge M و L

msi-chinajoy09-w800

بریج‌های MSI 2-Way SLI HB Bridge M و L یک انتخاب برتر برای متصل کردن بیش از یک کارت گرافیک سری GeForce® GTX 10 انویدیا برای وضوح 4K و 5K و فراتر است. این بریج ها نه تنها یک گیم‌پلی ایده آل به ارمغان می آورند، بلکه با طراحی و زیبایی سیستم های گیمرها نیز تطبیق می یابند.

کنفرانس گیمینگ ChinaJoy از 7 تا 10 مرداد ماه در شانگهای چین برگزار می‌شود و MSI در سالن E7 و غرفه 081 حضور دارد. همچنین برای دنبال کردن آخرین اخبار و مطالب از لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در ایران می‌توانید به کانال رسمی این کمپانی در ایران (@IranMSI) بپیوندید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی