ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ باتری موبایل های پرچمدار را مورد آزمایش قرار داد [تماشا کنید]

سامسونگ به تازگی دست به انتشار ویدیویی زده که در آن، گلکسی S7 و S7 Edge در کنار سایر موبایل های پرچمدار حضور یافته و عمر باتری آنها مورد آزمایش قرار می گیرد. اما جالب ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

سامسونگ به تازگی دست به انتشار ویدیویی زده که در آن، گلکسی S7 و S7 Edge در کنار سایر موبایل های پرچمدار حضور یافته و عمر باتری آنها مورد آزمایش قرار می گیرد.

اما جالب اینجاست که پرچمدار کنونی ال جی به نام G5، اولین موبایلی است که عمر باتری اش پس از مدتی نه چندان طولانی به اتمام رسیده و خاموش می شود. البته نمی توان گفت که آزمایش صورت پذیرفته، کاملاً غلط بوده و یا به طور کلی با حقیقت مغایرت دارد.

باتری گلکسی های جدید سامسونگ مورد تحسین قرار گرفته ولی نوع استفاده هر کاربر متفاوت بوده و همه نمی توانند به اندازه ای که سازنده اذعان دارد، از باتری تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

در این ویدیو نیز، باتری گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بیشتر از ۱۰ ساعت از خود دوام نشان می دهند. این در حالیست که در تمام این مدت، نمایشگر دستگاه روشن بوده و در حال نمایش دادن یک تصویر متحرک است.

سوال اینجاست که آیا واقعا با استفاده عادی می توان بیش از ۱۰ ساعت از گلکسی اس ۷ بهره گرفت؟ این در حالیست که ال جی G5 پس از تنها ۶.۵ ساعت خاموش می شود. البته همانگونه که ذکر شد این آزمایش از سوی سامسونگ صورت گرفته.

وب سایت فون آرنا در ماه های گذشته با بررسی باتری پرچمداران بیان کرده بود که گلکسی اس ۷ می تواند تا ۶ ساعت و ۳۷ دقیقه به کار مشغول باشد در حالی که این رقم برای G5 برابر با ۵ ساعت و ۵۱ دقیقه بود. در نتیجه تفاوت گلکسی اس ۷ و جی ۵، آنقدرها هم بالا نبوده ولی به هر حال مهندسان سامسونگ نظر دیگری دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • amirrr
    amirrr | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    نترکه صلوات

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی