ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت تابستان اکس باکس وان منتشر شد

دارندگان اکس باکس وان ماه هاست منتظر آپدیت تابستان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هستند. چون ردموندی ها با این بروزرسانی، دست به اضافه سازی محتوایی زده اند که بازیکن ها بارها درخواست حضور آن ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

دارندگان اکس باکس وان ماه هاست منتظر آپدیت تابستان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هستند. چون ردموندی ها با این بروزرسانی، دست به اضافه سازی محتوایی زده اند که بازیکن ها بارها درخواست حضور آن ها را داده اند. اکنون بر اساس گفته کمپانی ها مورد بحث، از امروز بازیکن ها می توانند بروزرسانی جدید اکس باکس وان را دریافت کنند.

آپدیت تابستان این کنسول که چند ماه پیش در دسترس کاربرهای Preview Program قرار گرفته بود، ویژگی های زیادی از جمله موسیقی پس زمینه و دستیار صوتی کورتانا را به کنسول اضافه خواهد کرد. جدا از این، مایکروسافت یک Games Hub برای اکس باکس لایو تدارک دیده که به واسطه آن می توانید لیستی از ده عنوان ویندوز 10 که بیش از بقیه بازیکن ها بازی کرده اند را ببینید.

همچنین ردموندی ها به دنبال ترکیب بهترین های فروشگاه های ویندوز و اکس باکس هستند تا یک تجربه واحد پدیده بیاورند. قابلیت ضبط ویدیوهای 60 فریم ریت روی ویندوز 10 و بهبود اشتراک گذاری محتوا از دیگر ویژگی های این آپدیت به شمار می روند. ویدیو منتشر شده از قابلیت های اکس باس وان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

مایکروسافت در ادامه صحبت های خود اذعان داشت تقریبا تمام امکاناتی که کاربرهای Preview Program دیده اند را آپدیت امروز دارد. ولی برای بعضی محتوای دیگر مانند آپدیت جدید اپلیکیشن اکس باکس روی iOS و اندروید و زبان مستقل برای هر منطقه باید صبر کنید. توضیحات پیرامون مهمترین قابلیت های بروزرسانی تابستان اکس باکس وان به صورت است:

موسیقی پس زمینه - آپدیت امروز یکی از مورد انتظار ترین قابلیت ها را به اکس باکس وان می آورد. اکنون می توانید به موسیقی مورد علاقه خود هنگام انجام یک بازی گوش نمایید. Pandora که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت، اولین اپلیکیشنی است که از این قابلیت پشتیبانی می کند. بعدها هم Groove Musi ،iHeartRadio و اپلیکیشن های دیگر به جمع حامیان موسیقی پس زمینه پلتفرم مایکروسافت اضافه خواهند شد.

کورتانا برای اکس باکس وان - کورتانا هم اکنون در منطقه های ایالات متحده و انگلستان منتشر شده و بازیکن ها می توانند با کینکت یا هدست از این دستیار صورتی استفاده کنند. شروع یک گفت و گو، یافتن بازی های جدید و ارتباط با دوستان از جمله ویژگی های او هستند. مایکروسافت قول داده در آینده ویژگی های بیشتری را به این اپلیکیشن اضافه نماید.

زبان مستقل برای هر منطقه - به واسطه این قابلیت بازیکن ها می توانند زبان کنسول را بدون توجه به موقعیتی که قرار دارند، مشخص نمایند. به عنوان نمونه شما یک آمریکایی هستید اما به آلمان سفر می کنید. اکنون می توانید زبان کنسول خود را روی انگلیسی قرار داده و تجربه ای بهتر داشته باشید.

Facebook Friend Finder - از طریق اکس باکس لایو به اکانت فیسبوک وصل شوید تا دوستان خود که اکس باکس بازی می کنند را پیدا کنید.

بهبود بخش بازی ها [Game Collection] - به واسطه پیشرفت رابط کاربری قسمت بازی ها و اپلیکیشن ها، اکنون به راحتی می توانید چیزهایی که دارید را دسته بندی کرده و بیابید. دسترسی سریع تر به نصب بازی ها و اپدیت آن ها هم از دیگر ویژگی های بهبود رابط کاربری Game Collection به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza.h
    reza.h | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    وجدانا به این میگن اپدیت نه اپدیت الکی ps4

مطالب پیشنهادی