ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات منتسب به تلفن هوشمند Vibe P2 در پایگاه داده Geekbench رویت شد

به تازگی موبایلی که گفته می شود برند لنوو را یدک می کشد در پایگاه داده ای Geekbench رویت شده و با در نظر داشتن این نکته که محصولی به نام Vibe P1 Turbo اوایل امسال در هند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

به تازگی موبایلی که گفته می شود برند لنوو را یدک می کشد در پایگاه داده ای Geekbench رویت شده و با در نظر داشتن این نکته که محصولی به نام Vibe P1 Turbo اوایل امسال در هند رونمایی شد، با استناد به بنچمارک های این دستگاه می توان اینطور گمانه زنی کرد که با نسخه دوم از آن موبایل روبرو هستیم.

Vibe P2 طبق نتایج به دست آمده از سایت Geekbench، اندروید مارشملو را به همراه دارد و از چیپست اسنپدراگون 625 با سرعت کلاک 2.02 گیگاهرتز و چهار گیگابایت رم بهره می گیرد که البته به مراتب از اسنپدراگون 615 مورد استفاده در مدل های Vibe P1 و Vibe P1 Turbo قوی تر است.

در هر حال، اگر دستگاهی که از آن صحبت می کنیم همان نسخه جایگزین برای Vibe P1 باشد، می توان انتظار داشت که یک باتری پرتوان را در خود جای داده باشد؛ همانطور که احتمالا می دانید مدل های Vibe P1 و P1 Turbo هر دو از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و تکنولوژی  Quick Charge 2.0 بهره می گیرند.

هر دوی این دستگاه ها همچنین به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی مجهز شده اند و برای بالا بردن سطح امنیت کاربران خود، فرایند احراز هویت را با استفاده از حسگر اثرانگشت انجام می دهند. اما رم این تلفن های همراه همان وجه تمایز و نقطه تفکیک شان است چراکه مدل توربو به سه گیگابایت و مد معمولی به دو گیگابایت رم دسترسی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    لنوو انصافا خوب پیشرفت کرده توی گوشی اونم توی این دوسال اخیر بخصوص

مطالب پیشنهادی