ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید شرکت میزو
تکنولوژی

انتشار تصویر موبایل رده بالای تازه ای از میزو با نمایشگر خمیده

امسال کمپانی میزو (Meizu) در مقایسه با دیگر موبایل سازهای چینی نسبتاً کم کار بوده و محصولات زیادی را معرفی نکرده است. این شرکت اواخر تیرماه از فبلت MX6 رونمایی نمود، اما چندی بعد شخص مدیرعامل از نوع ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۰

امسال کمپانی میزو (Meizu) در مقایسه با دیگر موبایل سازهای چینی نسبتاً کم کار بوده و محصولات زیادی را معرفی نکرده است. این شرکت اواخر تیرماه از فبلت MX6 رونمایی نمود، اما چندی بعد شخص مدیرعامل از نوع طراحی آن اظهار نارضایتی کرد. همین امر سبب شد که انتظار برود این شرکت در فاصله ای نه چندان زیاد، محصولی تازه را با طراحی کاملاً جدید روانه بازار نماید. حالا تصاویر تازه ای در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می دهد چنین محصولی به زودی معرفی خواهد شد.

بر اساس این تصاویر، موبایل جدید مجهز به نمایشگری است که به مانند گلکسی های سری اج سامسونگ، در لبه های چپ و راست خمیدگی دارد. اخیراً شنیده شده بود که موبایل های مجهز به نمایشگر خمیده میزو به جای سری PRO، جزو سری E محصولات این شرکت خواهند بود. بنابراین ممکن است ما با تصویر تلفن هوشمندی جدید از این دسته مواجه باشیم.

Meizus-high-end-E-line-smarpthone-leak_2

به نظر می رسد محصول جدید علاوه بر نمایشگر خمیده، در بدنه پشتی مجهز به دوربین دوگانه نیز خواهد بود و دکمه هوم چند منظوره میزو، موسوم به mBack هم به جای خود بازگشته است.

طراحی های چند موبایل اخیر این شرکت چینی بیش از اندازه تکراری و شبیه به یکدیگر بودند، اما عکس های موبایل جدید به خوبی تلاش طراحان میزو برای ایجاد تمایز را نشان می دهند.

نام اسمارت فون جدید هر چه که باشد، قرار است با سخت افزاری قدرتمند روانه بازار شود. از جمله این مشخصات می توان به چیپ مجتمع  هشت هسته ای اگزینوس 8890 و ۴ یا 6 گیگابایت رم اشاره کرد. از لحاظ نرم افزاری نیز به طور طبیعی می بایست انتظار عرضه آن با اندروید 6 و رابط کاربری اختصاصی Flyme UI را داشته باشیم.

Meizus-high-end-E-line-smarpthone-leak_1

هنوز از زمان عرضه رسمی موبایل جدید میزو اطلاعی در دست نیست، اما احتمال کمی برای معرفی آن در تاریخ 10 آگوست (20 مرداد) وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    سامسونگ صفحه خمیده ساخت ، فکر کرد شاهکار کرده ، نمیدونست که بیخود ترین شرکت ها از دورترین نقاط دنیا میتونن این کار رو بکنن

  • heydarii
    heydarii | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    اسکی رفتن شرکتا شروع شد دیگه

مطالب پیشنهادی