ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا برای اندروید با پشتیبانی از یادآورهای تصویری بروزرسانی شد

دقیقا یک هفته پس از ارائه قابلیت افزودن عکس به یادآورها در کورتانای iOS، قابلیتی مشابه آن در نسخه اندروید این دستیار هوشمند نیز ارائه شد. با دریافت این قابلیت، کورتانای اندروید حالا به نسخه 1.9.5 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

دقیقا یک هفته پس از ارائه قابلیت افزودن عکس به یادآورها در کورتانای iOS، قابلیتی مشابه آن در نسخه اندروید این دستیار هوشمند نیز ارائه شد. با دریافت این قابلیت، کورتانای اندروید حالا به نسخه 1.9.5 ارتقا یافته است.

گفتنی است که قابلیت مورد بحث نخستین بار برای اعضای اینسایدر ویندوز و در بیلد پیش نمایش 14322 ویندوز 10 موبایل ارائه شد، اما عرضه آن به طور رسمی از فردا و همزمان با انتشار آپدیت سالیانه ویندوز برای کلیه کاربران آغاز می گردد.

تغییراتی که با بروزرسانی کورتانا در اندروید شاهدشان هستید، به شرح زیرند:

  • حالا می توانید به یک یادآور، عکس اضافه کنید. مثلا بگویید: "هی کورتانا، به یادم بیاور که فلان محصول را از فروشگاه خریداری کنم" و سپس عکسی به آن بیفزایید.
  • کورتانا می تواند حرف هایتان را به خاطر سپرده و در زمان مشخص به شما یادآوری کند، و این کار را به صورت بین پلتفرمی و به طور همگام در تمام دستگاه هایتان انجام می دهد.

قابلیت همگام سازی یادآورها یکی از کلیدی ترین قابلیت های کورتانا و نشانه ای از قدرت بالای پلتفرم مایکروسافت محسوب می شود. با تکیه بر این قابلیت به عنوان مثال می توان یادآوری را در اندروید تعیین کرد و زنگ هشدار آن در رایانه مشاهده نمود. ضمنا انجام عکس این کار هم برای کاربران مهیا شده است.

برای دانلود جدیدترین نسخه کورتانا در اندروید می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی