ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دریافت رایگان ویندوز 10 برای جمعی از کاربران همچنان امکان پذیر است

حدودا یک هفته پیش در خبرها خواندید که امکان دریافت رایگان آپگرید ویندوز 10 در تاریخ هشتم مردادماه به اتمام می رسد. این یعنی، اگر تا به الان سیستم خود را به ویندوز 10 ارتقاء ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

حدودا یک هفته پیش در خبرها خواندید که امکان دریافت رایگان آپگرید ویندوز 10 در تاریخ هشتم مردادماه به اتمام می رسد. این یعنی، اگر تا به الان سیستم خود را به ویندوز 10 ارتقاء نداده اید، دیگر شانس این کار را ندارید.

اما باید در نظر داشته باشید که این قانون صرفا در مورد کاربران معمولی اعمال می گردد و آن دسته از افرادی که همچنان به علت داشتن نوعی معلولیت، نیاز به استفاده از ویژگی های بخش دسترسی (Accessibility) و اعمال چنین تنظیماتی دارند، قادر خواهند بود که به صورت رایگان این آپگرید را دریافت نمایند.

در مطلبی که اخیرا روی وبسایت مایکروسافت قرار گرفته، اینطور آمده: با اتمام دوره دریافت آپدیت رایگان ویندوز 10 از امروز، لازم است یادآور شویم این محدودیت روی آن دسته از کاربرانی که از تکنولوژی های کمکی استفاده میکنند اعمال نخواهد شد. این را هم اضافه نماییم که مایکروسافت یک وبسایت ویژه را نیز برای آن دسته از کاربرانش ایجاد کرده که دوست دارند بیشتر در مورد این به روز رسانی بدانند.

در مورد اینکه مهلت اضافی اعلام شده چه زمانی به اتمام می رسد هم باید بگوییم که شرکت ساکن ردموند هنوز حرفی در این باره به میان نیاورده. در هر حال، اگر نیازهای کمکی دارید، بهتر است برای این منظور عجله کنید چراکه هر لحظه احتمال دارد این بازه به اتمام برسد.

در مورد باقی کاربران علاقمند به دریافت ویندوز 10 هم باید بگوییم ظاهرا روش هایی برای دور زدن محدودیت های تعیین شده از سوی مایکروسافت وجود دارد. برای نمونه ویدئویی روی یوتوب قرار داده شده که نشان می دهد اگر ساعت سیستم خود را به تاریخ 28 جولای برگردانید، آنگاه می توانید پنجره دریافت آپگرید را مشاهده نمایید. البته مشخص نیست که آیا این استراتژی در مورد همه اثربخش خواهد بود یا خیر و آیا مایکروسافت راهی برای حذف این آسیب پذیری پیدا کرده یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Seo Novin
    Seo Novin | ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

    ویندوز خوبیه:digi:

  • بیژن
    بیژن | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    من ویندوز سیستممو از 8.1 اصل به 10 آپگرید دستی کردم هر ماه یه پیغام میده میگه رجیستر کن چیکار کنم برای همیشه رجیستر باشه؟! پشیمون شدم از ارتقا

  • مصطفی گودرزی
    مصطفی گودرزی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    منکه از اولشم ارور میگرفتم.
    با وی پی ان هم نشد والا.

  • sackboy
    sackboy | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    نیاز های دسترسی و کمکی؟!! میشه بگین در مورد چی دارین حرف می زنین؟! خودتون معنیشو متوجه شدین؟ این فکر کنم یه چیزی اشتباه ترجمه شده! تکنولوژی های کمکی دیگه چیه؟!!! ?

    • امیر مستکین
      امیر مستکین | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

      منظور از دسترسی، بخش Accessibility در دستگاه شماست که به شما اجازه می دهد تا از ویژگی هایی مثل زوم بیش از حد، صدا برای قرائت عنوان منوها یا مواردی از این دست استفاده کنید. تکنولوژی کمکی هم نوعی فناوری هست که با هدف کمک به افرادی که نوعی معلولیت دارند توسعه پیدا کرده.

مطالب پیشنهادی