ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری روی پروژه Superbook در کیک استارتر از مرز 1 میلیون دلار گذشت

چندی پیش سوپربوک را معرفی کردیم، سخت افزاری که می تواند ابزارهای اندرویدی را به لپ تاپ تبدیل کند. در واقع این سخت افزار در قالب یک لپ تاپ متشکل از نمایشگر، باتری و صفحه کلید طراحی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

چندی پیش سوپربوک را معرفی کردیم، سخت افزاری که می تواند ابزارهای اندرویدی را به لپ تاپ تبدیل کند. در واقع این سخت افزار در قالب یک لپ تاپ متشکل از نمایشگر، باتری و صفحه کلید طراحی شده و می توانید موبایل اندرویدی خود را به آن متصل کنید تا کاربری بهتری را تجربه نمایید.

همان طور که گفتیم، محصول فوق به عنوان یکی از پروژه های کیک استارتر معرفی شده و هدف اولیه آن 50 هزار دلار تعیین شده بود. جالب این که در ساعت اول، رقم سرمایه گذاری این پروژه به 150 هزار دلار رسید و جالب است بدانید تنها یک هفته پس از معرفی، سوپربوک توانست بیش از 1 میلیون دلار سرمایه جمع کند.

بدین ترتیب، می توان گفت Superbook قادر است از اهداف اولیه خود فراتر برود، یعنی کیبورد آن از زبان های بین المللی پشتیبانی نماید، درگاه USB با اندازه کامل روی آن تعبیه شود، و ظرفیت باتری آن بیشتر گردد (تا زمان شارژدهی از 8 به 10 ساعت ارتقاء یابد). همچنین می توان انتظار داشت با پرداخت 30 دلار بیشتر از صفحه نمایش 1080p نیز بهره مند شد.

از آنجا که هنوز 20 روز تا پایان زمان سرمایه گذاری روی این پروژه باقی مانده، می توان گزینه های دیگری را نیز متصور شد. مثلاً با جمع آوری 1.5 میلیون دلار بودجه می توان کاورهای زیبایی را برای آن تهیه کرده و اگر سرمایه گذاری به 2 میلیون دلار برسد، می توان کیبورد با نور پس زمینه را نیز از شرکت فوق انتظار داشت.

در همین راستا باید اشاره کنیم اپلیکیشن پشتیبان این سخت افزار یعنی Andromium OS که امکان اتصال ابزارهای اندرویدی به هر مجموعه سخت افزار سازگار متشکل از مانیتور، کیبورد و ماوس را فراهم می سازد، مورد توجه کاربران قرار گرفته و دانلود آن از پلی استور در دسته (500000-100000) جای دارد، ضمن اینکه میانگین امتیاز کاربران به این اَپ عدد 4.2 از 5 را نشان می دهد.

در نتیجه می توان گفت حتی اگر سخت افزار Superbook انتظارات را برآورده نسازد، Andromium OS برگ برنده شرکت فوق خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی