ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گفت و گوی زنده دیجیاتو: نگاه نزدیک به گلکسی نوت 7

همانطور که قطعا در جریان هستید، سامسونگ قصد دارد فردا طی مراسمی از گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل آورد. این مراسم رأس ساعت ۱۹.۳۰ آغاز خواهد شد و دیجیاتو مطابق معمول آن را در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۳

همانطور که قطعا در جریان هستید، سامسونگ قصد دارد فردا طی مراسمی از گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل آورد. این مراسم رأس ساعت ۱۹.۳۰ آغاز خواهد شد و دیجیاتو مطابق معمول آن را در قالب وبلاگ نویسی زنده برای شما عزیزان پوشش خواهد داد.

اما این بار قصد داریم تا دقایقی پس از رونمایی محصول در آمریکا، اولین آنباکس آن را نیز به صورت پخش زنده ویدیویی تقدیم شما کنیم. در این گپ و گفت زنده که با حضور آرش برهمند، رضا مقدری و مانی قاسمی برگزار خواهد شد، علاوه بر آنباکس گلکسی نوت 7 ، سعی می کنیم تا پرچمدار جدید سامسونگ را مورد نقد و بررسی نیز قرار داده و با دیدگاه های مختلف به بررسی آن بپردازیم.

پیشاپیش از شما دوستان همیشگی دیجیاتو دعوت می کنیم تا مباحثی که دوست دارید در این گفت و گو زنده مطرح شود را از حالا با ما مطرح کنید تا فردا بتوانیم آن ها را مورد بحث قرار دهیم.

گفت و گوی زنده دیجیاتو، فردا (سه‌شنبه) راس ساعت ۲۱.۳۰ دقیقه با همکاری استادیو آپارات آغاز می شود و از طریق وبسایت دیجیاتو قابل مشاهده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • sajjad
    sajjad | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    ینی همونجا گوشیو میخرین؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی