ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس سامسونگ کلاود از اطلاعات شما بر بستر ابر محافظت می کند

ستاره ی رویداد آنپکد سامسونگ گلکسی نوت ۷ است، اما یکی از بزرگ ترین غافلگیری های این مراسم امکانی است که به معنای واقعی کلمه قابل لمس نیست: خدمات حافظه ی ابری سامسونگ که مدت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۷

ستاره ی رویداد آنپکد سامسونگ گلکسی نوت ۷ است، اما یکی از بزرگ ترین غافلگیری های این مراسم امکانی است که به معنای واقعی کلمه قابل لمس نیست: خدمات حافظه ی ابری سامسونگ که مدت هاست شایعه اش بر سر زبان هاست.

این غول فناوری، سرویس سامسونگ کلاود را راه انداخته است؛ یک گزینه ی آنلاین برای ذخیره سازی اطلاعات بر بستر کلاود، که روی محافظت از داده های تلفن هوشمند کاربران متمرکز شده است. در سامسونگ کلاود نیز مثل iCloud، هم می توانید از این خدمات برای تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات تلفن خود استفاده کنید، و هم برای بازیابی آنها. این امکان زمانی به کار خواهد آمد که قصد داشته باشید تلفن خود را جایگزین کنید و دوست ندارید ساعت ها زمان خود را برای وارد کردن اطلاعات و تنظیمات قبل به تلفن جدید صرف کنید.

اما بر خلاف آی کلاود، سامسونگ سعی دارد در مورد حافظه نسبتاً آزادانه تر با کاربران خود برخورد کند: حداقل دارندگان گلکسی نوت ۷ قادر خواهند بود به ۱۵ گیگابایت حافظه ی ابری به صورت رایگان دسترسی داشته باشندو تا این لحظه جزئیاتی در مورد استفاده از این خدمات به صورت پولی در اختیار علاقمندان قرار نگرفته، اما ارائه ی فضای بیشتر توسط سامسونگ در ازای پرداخت هزینه دور از ذهن نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی