ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم مجهز شده است

طی مراسم Unpacked سامسونگ که همین حالا در جریان است، کره ای ها بالاخره از اسمارت فون مورد انتظار گلکسی نوت 7 رونمایی کردند. این فبلت پرچمدار مسلماً قابلیت های بسیاری دارد که توجه مخاطبان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۴

طی مراسم Unpacked سامسونگ که همین حالا در جریان است، کره ای ها بالاخره از اسمارت فون مورد انتظار گلکسی نوت 7 رونمایی کردند. این فبلت پرچمدار مسلماً قابلیت های بسیاری دارد که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند اما شاید یکی از مهم ترین و انقلابی ترین ویژگی های آن، استفاده از اسکنر عنبیه چشم باشد که درهای جدیدی در حوزه امنیت را به روی مخاطبان خواهد گشود.

سامسونگ می گوید که اهمیت زیادی برای امنیت کاربران دیوایس های خود قائل است و به همین جهت گذشته از پلتفرم امنیتی Samsung Knox خود، اسکنرهای اثرانگشت و عنبیه چشم را به صورت همزمان در نوت 7 قرار داده است تا خیال کاربران به شکلی همه جانبه از امنیت اطلاعات شخصی شان راحت باشد.

نوت 7 سامسونگ از ماژول دوربین مادون قرمز و حسگر مجاورت برای تشخیص زمانی که کاربر موبایل را در مقابل صورت خود می آورد استفاده می نماید و دوربین هم می تواند به سرعت براساس اطلاعات بیومتریک که به صورت لوکال روی دستگاه ذخیره شده اند، قفل دستگاه را باز کند.

این کمپانی کره ای از ویژگی جدیدی به نام Secure Folder نیز رونمایی کرده که امنیت اطلاعات کاربران را تا یک مرحله ارتقا داده و می توان اطلاعات شخصی و حساس را در فولدری کاملاً جداگانه نگهداری نمود.

در نهایت ناگفته نماند که علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده، از تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم می توان برای خریدهای امن مبتنی بر Samsung Pay یا باز کردن قفل Samsung Pass، که امکان قفل کردن اپلیکیشن ها و سرویس های مختلف را فراهم می آورد هم استفاده نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • chevy
    chevy | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    اين كه به درد نميخوره،نميشه تنهايي از اسكنر استفاده ?????

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    عاشقش شدم? ? ? ? ? ? ? ? میخوامش

  • علی گلکسی
    علی گلکسی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    ایول سامی باز گل کاشتی

مطالب پیشنهادی