ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن کنترل از راه دور Apple TV در اپ استور منتشر شد

اپل ساعاتی پیش اپلیکیشن کنترل از راه دور Apple TV را برای آیفون منتشر کرد. از این محصول نرم افزاری می توان به عنوان جایگزینی برای ریموت کنترلر اصلی اپل تی وی و برای کنترل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اپل ساعاتی پیش اپلیکیشن کنترل از راه دور Apple TV را برای آیفون منتشر کرد. از این محصول نرم افزاری می توان به عنوان جایگزینی برای ریموت کنترلر اصلی اپل تی وی و برای کنترل نسل های مختلف این دستگاه استفاده نمود.

با این اپلیکیشن می توانید اپل تی وی را با ژست های حرکتی کنترل کنید، از کیبورد آیفون برای وارد کردن آدرس های ایمیل و رمزهای عبور استفاده کرده و همچنین جلو و عقب بردن و پخش مجدد ویدئوها و موزیک را در دست بگیرید. همچنین اگر صاحب جدیدترین نسل از اپل تی وی باشید، می توانید از سیری هم بخواهید که چیزی را برای تماشا به شما پیشنهاد کند.

متأسفانه نمی توان در حالت عادی به قابلیت های سیری در این ریموت کنترلر نرم افزاری دسترسی داشت. برای تعامل سیری با اپ لازم است که حتما از آیکن میکروفون درون برنامه ای این اپلیکیشن استفاده کنید و قادر به بهره گیری از امکانات سیری خارج از محیط اپ نیستید.

محدود دیگر اپلیکیشن هم این است که نمی توان با آن محتوای اپل تی وی را به صفحه آیفون منتقل کرد. البته از آنجا که تقریبا کلیه اپلیکیشن های دارای محتوای مالتی مدیای اپل تی وی در آیفون هم حضور دارند، این موضوع مشکل چندان بزرگی هم به حساب نمی آید.

اگر صاحب یک اپل تی وی بوده و به یک ریموت کنترلر نرم افزاری برای آن احتیاج دارید، می توانید Apple TV Remote را همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

Apple TV Remote

Apple TV Remote

سازنده: Apple قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 4.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی