ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً تامین قطعات موبایل های اج خود را به ال جی بسپارد

در حالی که مخاطبان بی صبرانه منتظر رونمایی رسمی از گلکسی نوت 7 طی مراسم Unpacked امشب هستند که قرار است اولین عضو خانواده نوت با استفاده از دو لبه خمیده در نمایشگر باشد، اطلاعات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

در حالی که مخاطبان بی صبرانه منتظر رونمایی رسمی از گلکسی نوت 7 طی مراسم Unpacked امشب هستند که قرار است اولین عضو خانواده نوت با استفاده از دو لبه خمیده در نمایشگر باشد، اطلاعات جالبی درباره اسمارت فون های آتی کره ای ها منتشر شده است. به گفته نشریه کره ای Chosunn Ilbo، سامسونگ به صورت جدی استفاده از قطعات ساخته ال جی در سری های جدید موبایل های بهره مند از نمایشگر خمیده خود را مورد بررسی قرار داده است.

بنابر گزارش نشریه مورد بحث، قطعه «2 Metal Chip-on Film» ساخته ال جی اینوتک (یکی از زیرمجموعه های ال جی)، چشم سامسونگ را به خود دوخته است. ال جی از این قطعه برای اتصال پنل نمایشگر به برد اصلی یا چیپست بهره می برد و گفته می شود که از قابلیت انعطاف پذیری نیز برخوردار است؛ بنابراین گزینه ای ایده آل برای نمایشگر برخی از اسمارت فون های سامسونگ به شمار می رود.

در حال حاضر ال جی برنامه دارد که تولید قطعه 2 Metal Chip-On Film را در نیمه دوم سال 2016 میلادی شروع کند و احتمالا شاهد استفاده از آن در مدل اج گلکسی اس 8 (یا حتی گلکسی نوت بعدی) باشیم. به گفته Chosunn Ilbo، رییس هیئت مدیره سامسونگ می خواهد کمپانی مورد اشاره از بهترین قطعات ممکن استفاده کند و برای تحقق این مهم، کمپانی سازنده آن هیچ اهمیتی ندارد.

در هر صورت اگر چنین اتفاقی به وفوع بپیوندد، این اولین باری خواهد بود که سامسونگ تامین قطعاتش را به ال جی می سپارد. این دو کمپانی کره ای همواره شهرت زیادی در رقابت با یکدیگر داشته اند و این رقابت تنها به حوزه موبایل های هوشمند محدود نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad mehdi.E
    mohammad mehdi.E | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    ????

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    چه جالب.من فک می کردم همه مشتری سامسونگ هسن.ولی سامسونگ هم به خیلی ها نیاز داره مثلا سونی برای سنسور دوربین برای سامسونگ مهمه

مطالب پیشنهادی