ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی نسخه ی کوچک از موبایل اقتصادی خود را با نام Redmi Pro Mini عرضه می کند

شیائومی هفته ی گذشته از Redmi Pro پرده برداشت، تلفن هوشمند اقتصادی با ویژگی های چشمگیر و جذاب. اکنون نیز خبر می رسد که شرکت چینی قصد دارد نسخه ی کوچکتر این محصول را نیز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

شیائومی هفته ی گذشته از Redmi Pro پرده برداشت، تلفن هوشمند اقتصادی با ویژگی های چشمگیر و جذاب. اکنون نیز خبر می رسد که شرکت چینی قصد دارد نسخه ی کوچکتر این محصول را نیز با نام Redmi Pro Mini به بازار عرضه نماید.

همانطور که انتظار می رود، عمده ترین تفاوت نسخه ی کوچکتر به اندازه ی نمایشگر باز می گردد که از 5.5 اینچ به 5.2 اینچ کاهش یافته و تفاوت دیگر اینکه این بار شاهد استفاده از دوربین دوگانه نخواهیم بود.

gsmarena_002

سازنده ضمناً چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 652 را با قدرت 1.8 گیگاهرتز برای محصول تازه در نظر گرفته و از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به نمایشگر 2.5D، حسگر اثر انگشت و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

اما مهمترین شباهت بین دو محصول نیز این است که نسخه ی Mini مثل برادر بزرگتر خود در سه نسخه تولید خواهد شد. نخستین مدل با 3 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی و قیمت 225 دلار، مدل دوم با 4 و 32 گیگابایت حافظه و قیمت 255 و در نهایت آخرین مدل که به 4 و 128 گیگابایت حافظه مجهز است و با قیمت 285 دلار به فروش خواهد رسید.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که هنوز هیچ یک از این اطلاعات توسط سازنده ی چینی تایید نشده و لازم است برای روشن شدن حقیقت مدت بیشتری را منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohsenizadi
    mohsenizadi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    من موندم 5.2 اینچ کجاش مینیه دقیقا؟؟

  • HamidReza
    HamidReza | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    یعنی با این ترجمتون داغون کردید
    cpu 652

مطالب پیشنهادی