ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گلکسی نوت 7 اعلام شد؛ متناسب با خانواده نوت، گران تر از اس 7 اج

بالاخره بعد از ماه ها انتظار گلکسی نوت 7 از راه رسید و به خاطر در بر داشتن امکاناتی که پیشتر از آن لو رفته بود، شاید خیلی ها را شگفت زده نکرد. این کهکشانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

بالاخره بعد از ماه ها انتظار گلکسی نوت 7 از راه رسید و به خاطر در بر داشتن امکاناتی که پیشتر از آن لو رفته بود، شاید خیلی ها را شگفت زده نکرد.

این کهکشانی همانطور که انتظارش را داشتیم به اسکنر عنبیه چشم مجهز شده است و گواهی IP68 را به همراه دارد؛ بدان معنا که می توانید آن را به مدت 30 دقیقه در عمق یک و نیم متری آب قرار دهید.

اما از آنجا که پیشتر به مشخصات و امکانات فنی این موبایل اشاره کرده بودیم، بهتر است نگاهی بیاندازیم به تنوع رنگی ارائه شده برای آن و البته تاریخ و زمان عرضه اش به بازار.

پیش سفارش برای خرید این محصول از فردا یعنی سیزدهم مرداد ماه آغاز می شود و طبق اعلام سامسونگ قیمت آن متناسب با مدل های قبلی خانواده نوت و کمی بالاتر از گلکسی اس 7 اج است که تقریبا برابر با 770 تا 800 دلار می شود و کاربران آمریکایی طرف قرارداد با اپراتورهای  این کشور می توانند در صورت تمایل نوت 7 را از تاریخ 29 مردادماه از آنها دریافت کنند.

نوت 7 آنطور که شرکت سازنده اش اعلام نموده در قالب رنگ های مشکی، نقره ای و یک آبی بی مانند ارائه می شود که سامسونگ با نام «آبی مرجانی» از آن نیاد کرده. نسخه طلایی رنگ این محصول هم قرار است که در اختیار علاقمندان دیگر بازارهای بین المللی قرار گیرد.

گفتنی است که سامسونگ دو گزینه را پیش روی علاقمندان به این محصول قرار داده و برحسب انتخاب خودشان یا یک کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت 256 گیگابایت را همراه با نوت 7 در اختیارشان قرار می دهد و یا یک عدد دستبند دنبال کننده سلامت Gear Fit 2.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • nexus8
    nexus8 | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    همین حافظه میکرو اس دی 264 گیگ 500 قیمتشه ?

  • hoorad
    hoorad | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    آقا یه موردی شرت بلقیس رو تگ نکردی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی